I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Oh no, not another love problem!!

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-05-10 10:33

Oh no, not another love problem!!

Oh yes.


Eller det är inte riktigt kärleks problem men whatever.
Jag var skit bra kompis med en kille. Vi umgicks varje dag och typ bara softade.
Vi gjorde dock inget. No sex no hasch hasch. No nothing. Det som låg bakom var att jag hade varit nära kompis med hans bror och att han och hans bror var ovänner när vi blev kompisar. Jag tyckte att det var lite jobbigt eftersom jag och hans bror inte heller hade umgåtts på ett tag och det kändes "fel" att vara med den andra brushän.
Låt oss kalla den ena som jag har problem med med för Peter och den andra Fredrik, sho.

Så Peter övertalar mig att allt är bra, att om Fredrik blir arg så har han ingen rätt att bli det och bla bla bla.
Jag slappnar av med Peter och börjar tycka om honom mer och mer. Sen blir bröderna Peter och Fredrik kompisar. Jag märkte det på en gång. Peter var så konstig så jag frågade honom och han berättade att de hade börjat prata igen. Efter det började Peter dra sig undan ( jävla åsna) . En dag var han skit kall på telefon och så säger han " Jag tror inte att vi ska träffas nån mer, det känns fel, Fredrik är inte alls ok med att vi träffas, det syns på honom även fast han säger att det är lungt, han är skit förbannad, och han är liksom min bror, jag har snackat med alla mina kompisar och de skulle inte heller kunna vara med brosans X"
Jag fattar noll. Var vi tillsammans? Varför i helvete gör han "slut" med mig? Var inte vi kompisar" Jag är inte hans brors X. WTF??
Sen stack Peter till örebro. Vi har bråkat fram och tillbaka i telefon och senast vi pratade så kom vi överens om att vi skulle fortsätta träffas. Han skulle ringa efter nyår och vi skulle hitta på nåt. Han ringde inte. Han svarade inte när jag ringde eller messade. Jag blev arg och skickade hot mess och kallade honom för fega myra ( again, jävla åsna)
Han har varit och hälsat på några gånger och vi har itne setts då. Har inte sett honom sedan september typ.
Igår var jag och gymma, håller på med mina lower back övningar när jag kollar upp och där står han. Jag såg att han hade tittat på mig innan jag kollade, det var typ därför jag kollade upp. I could sense the force ( jääääävla åsna).

Jag trodde jag skulle svimma ( det kanske var för att jag hade överansträngt mig men what the heck) när jag såg han. Jag undvek honom och sa inte hej.

Men jag vet inte alls vad jag ska göra nu.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.