I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

För fin för mig?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-05-05 15:49

För fin för mig?

Funderade på en sak angående partnerskap. Är det så att man är singel för att man har för höga krav? Alltså man vill ha en tjej som är för snygg för en själv? Jag tror att jag tittar på way för fina tjejer för mitt eget bästa. Det roliga i karusellen är att jag är medveten om det och blir därför väldans blyg och tillbakadragen när jag ska föra en konversation med dessa tjejer. Med andra ord så blir jag en osäker och oattraktiv individ i deras ögon. Men ska man verkligen sänka sina krav? Och om jag själv tänker i dom banorna så borde ju även dom fina tjejerna som inte har någon partner tänka likadant, alltså att dom vill sänka sina krav. Och då helt plötsligt blir man kanske en aktuell partner i deras ögon...

Eller är inga människor för fina för andra? Ibland ser man ju stolpskott gå runt med riktiga pumor, så man undrar ju. Självklart spelar personligheten in väldigt mycket.