I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Puckade tjejer

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-04-17 16:18

Puckade tjejer

De flesta tjejer brukar spela puckade ibland.. Och det verkar nästan som att de flesta killar gillar sånt. Hur fan kommer det sig?

2005-04-17 16:19
hehehe spelar ;)
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg

2005-04-17 16:21
de flesta?
vad får dig att tro det?

jag gissar på "de flesta tjejer jag känner gör så"
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-04-17 16:23
Misery_Chick

näe.. de flesta tjejerna jag mött i mitt liv om man säger så.

2005-04-17 16:25
robocoplever

är det? :S

Groupie

2005-04-17 16:26
Hmmmm asså det beror ju lite på om det är fest eller vad det nu är, om det är en fest, bryr man sig nog inte så mtk hur smart en människa är lixom, men är det någon man ska ha ett förhållande med så är det nog ändå ganska viktigt att man ligger på någotsånär liknande kunskapsnivå. Jag tror att p.g.a könsrollerna tänker många killar (kanske känner de sig tvingade) att de måste vara smartare än sin tjej, dels för att det ger dem makt, och dels för att förut var det ju vanligare att det var mannen som var den som tjänade pengar och var ryggraden i hushållet, eftersom kvinnorna oftast fick vara hemma och kanske inte hade samma utbildning som männen. Men nu har detta ju till stor del försvunnit, men den här bilden av mannen som stor och stark lever fortfarande kvar i sammhället, så det är helt enkelt ett sätt att känna makt, tror jag

2005-04-17 17:21
själv så har jag inte sett så mycket sånt sen högstadiet.

2005-04-17 17:24
Pink_Bahamas F18

fast jag tror inte hon fejkar sin dumhet

2005-04-17 17:27
En puckad tjej kan vara gullig i fem minuter sen vill man bara lägga sig i fosterställning och gråta..
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.

2005-04-17 17:28
opsydaisy P0

gäller inte det alla puckade människor?

2005-04-17 17:34
Jo men trodde vi pratade om puckade tjejer, men som du säger det gäller alla.

2005-04-17 17:40
Pink_Bahamas F18

jag tror hon är precis sådär blåst, faktiskt, kolla hennes ögon, helt tomma, det är ju något fel på tjejen.

...och vem fan tycker det är gulligt att vara så dum att man framstår som efterbliven?

2005-04-17 17:54
opsydaisy
hahaahha faaaan va skön:D det är såå sant:D
men det gäller fan alla dumma personer.. inte bara tjejer:)

PEACE

2005-04-17 17:59
Baldermor F6
Du vill att det ska vara så. Eller hur.

2005-04-17 18:03
ptjaa.. på högstadiet minns jag en del brudar som spelade korkade, fjolliga.. dessutom skulle de få killarna att känna sig matcho genom att de själva inte kunde utföra gympasakerna lika grymt.. vad sägs om kast med liten boll? 2 meter.. impressive.. och givetvis var de livrädda för den mjuka skumgummibollen och gömde sig för passningar..

själv har jag aldrig tyckt att det är sött.. bara fånigt..

men sånt ser jag inte numer.. det är nog först och främst ett högstadiefenomen..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2005-04-17 18:21
javisst gör EN DEL det, och de vill man bara ta en fet kniv och hugga in i hjärnan på.
Nej men seriöst, jag hatar att se tjejer först sitta och snacka helt naturligt, sen förvandlas till puckade baby dolls så fort någon av det andra könet närmar sig...

2005-04-17 18:26
Filbunke och Poetic
Håller med.

Själv gillar jag brudar som det är lite rock 'n' roll över.. inte så jävla töntiga..

2005-04-17 18:41
Jag förstår inte hur man någonsin kan vilja spela dum.. ? Det är väl bara idiotiskt.. Vem vill verka dummare än man egentligen är..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-17 21:21
ja..jag spelar hellre smartare än jag är..haha för jag är dum...det e fan kefft att känna sig dum...

2005-04-17 21:41
PikPek1 F0

så det är menat att vara roligt?

2005-04-17 21:43
PikPek1 F0

kan inte komma på ett enda sätt att spela dum som är något annat än pinsamt.

2005-04-17 22:46
det är det sista jag vill. hon ska vara smart!

2005-04-17 23:06
spelar man dum e man dum
my name is xelly smelly

2005-04-17 23:14
PikPek1 F0

ehm, ja det är min åsikt jag uttrycker, ja...din poäng?

2005-04-17 23:41
BuddhaBoy

Hehe nah det är sant men hade en polare gullat till det genom att inte förstå sig på sin "nalle" hade jag nog gått och lagt mig.

Nä men visst är det gulligt när tjejer gör bort sig men det samma gäller ju kattungar, jätte sött när de ramlar omkull någon gång. Men när man inser att den ramlar mer än vad den går så börjar man bli lite fundersam..

2005-04-17 23:58
jag framstår då bra mycket hellre som smart.

2005-04-18 00:21
jo jag vet inte... kan vara kul att låtsas som att man nte kan nåt om ett ämne som man egentligen har stenlkoll på och få andra att verka dumma när de försöker förklara
http://www.kommandot.se/wp/

2005-04-18 03:13
jag kan iofs hålla inne på info, och låtsas som om jag inte har en aning, precis som bperb P23 beskrev det, ett enkelt sätt att få andra människor att verka dummare.
men att konstant spela dummare än man är, ja, det gör man väl antagligen för att man får någon fördel av att göra det. jag känner bara till två människor som verkligen gjort en grej av det, båda är killar. folk tycker att de är roliga, helt enkelt.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-04-18 11:39
det samma gäller ju kattungar, jätte sött när de ramlar omkull någon gång. Men när man inser att den ramlar mer än vad den går så börjar man bli lite fundersam..

hahahaha, skön liknelse!

har nog aldrig förstått mig på folk som spelar korkade, men vet en hel del som har gjort det, tror det är ett lätt sätt att få uppmärksamhet på, smarta brudar får sällan uppmärksamheten direkt, men däremot när de får den så får de ofta behålla den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-18 13:46
haha det allra hemskaste tycker jag är när 18åriga brudar springer runt o pratar med baby-röster o hoppar runt o plockar blommor med pippi långstrump-flätor. killar som tänder på sånt ska sitta i fängelse. =P

2005-04-18 17:42
_dita_ F20

känner man sig verkligen smart för att man vet vad straff är?

^_^

2005-04-18 17:52
_dita_ F20

jo, jag fattar hur du menar, tyckte bara straff-grejen kändes lite overkill, lite som att peka på en buss och fråga vad det är för stort metalldjur ^_^

2005-04-18 18:50
jag brukar också spela dum. inte direkt för att få det motsatta könet att "tända" men snarare för att jävlas. =) om man spelar dum för att få motsatta könet att tända så är man ju dum.

2005-04-18 19:16
Tror snarare att dessa människor faktiskt är genuint begåvningshandikappade, men att de ibland försöker spela normalbegåvade.
Att det sedan finns en hel del personer som tänder på den lite lätt utvecklingsstörda approachen är väl inte direkt förvånande. Internet har lärt oss att det till och med finns personer som känner en sexuell attraktion till guldfiskar..
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."

2005-04-18 19:24
för att killen dom vill ha får känna sig överlägsen?