I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Prova igen med sitt EX

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-04-13 23:19

Prova igen med sitt EX

nu skall jag skriva av mig och se om folk känner igen denna situationen eller kan ge mig ett passande råd eller nått liknande..

Det är så här att jag var tillsammans med en underbar tjej i 8 mån, den sista mån så började hon ändra på sig och det tog slut (mycket problem runt om kring familj osv) i Nov förra året.

Nu i Lör hör hon av sig (vi har knappt haft någon kontakt på 4 mån) och hon vill gärna träffa mig och det vill så klart jag också eftersom hon betyder mycket för mig och jag hade chansen en gång innan som jag tackade nej till och ångrade det lite efteråt(just att träffas).

Så det blir kväll och vi träffas och har det underbart och hon säger rakt ut att hon vill bli tillsammans med mig igen. Och jag berättar för hon att jag vill ha tid att tänka, nästa dag så känner jag att jag vill försöka. För jag har verkligen känslor för denna tjejen och jag vill vara med hon. Och allt känns verkligen naturligt precis som om det aldrig har varit slut mellan oss.

Men så känns det liksom så falskt på nått sätt, har inte pratats vid på 4 mån och så går det liksom en dag och jag känner också att jag vill försöka igen. Även så ledsen jag var och hur mycket hon sårade mig osv. Och nu vet jag liksom inte vad som pågår i mig, jag vill inte bli sårad igen och hon har haft en pojkvän efter mig redan, och jag känner inte att jag vågar släppa in hon på mig riktigt.

Gott folk på Whoa, känner ni igen situationen och ge gärna ett par råd osv. Skall tillägga att historien är förkortad.

http://www.homage.nu/