I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lite saker jag tänker på

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-04-13 09:42

lite saker jag tänker på

ser alla samma färger och ser vi samma saker? alltså vissa tycker något/någon är snyggt/snygg och inte andra. varför ska vi se allt lika när vi inte är lika på något annat vis.

som jag ser blå kanske ni ser som tex gul, bara att eran gul heter blå, och så vidare. som vissa tycker ju att rosa är snyggt, det kanske bara är för att dom ser min rosa som min svart liksom, bara att det heter rosa för dom och är min svart för dom. hajjar ni?

och sen om jag tycker att nicole kidman är snygg och inte min kompis tycker det, för min kompis kanske ser nicole kidman som jag ser babben larsson liksom. mitt smal kanske är ditt tjock, hajjar ni? jävla svårt att förklara. men det är väl något man aldrig kommer få svar på.

sen har jag massa teorier på hur vår värld är, att vårt universum är bara ett litet damkorn i ett annat universum och sen så fortsätter det så i oändlighet.

har lite teorier på livet också men det orkar jag inte skriva.


hehu jag antar att det bara är jag som är dum i huvve och tänker så här.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.