I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nertrampad i skiten!

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-04-12 14:56

Nertrampad i skiten!

Jag ska försöka göra en lång historia kort, och berätta hur min situation har kommit att bli för tillfället.

Det är så att min ex-flickvän och jag gjorde slut nångång i början på hösten, på grund av att vi tröttnat på varann, men framför allt att hon var otrogen med en bekant till mig! Självklart blev jag förbannand, men det kändes ändå ok eftersom jag velat göra slut sedsan en tid tillbaks. Under hösten och vintern har mitt ex varit bortrest och jobbat i ett annat land, men hon var nyligen hemma i en dryg vecka för att hälsa på.
Det råkade bli så att vi hade sex igen, och det ledde till att vi hade ett snack om ifall vi skulle försöka igen. Hon ville ge det en chans, men jag tyckte inte det skulle kännas så bra, så jag sa nej.
Senare samma kväll berättar hon att EN vecka efter att vi gjort slut, har hon sex med en ANNAN av mina bekanta! och det har inte slutat inte vid en gång, utan flera.
Helt sonika bestämmer de sig båda för att hålla käften om detta till mig. Men två av mina nära vänner får reda på vad som hänt. Även dessa två väljer att hålla käften. Under denna perioden på ett halvår har jag umgåtts med den här killen som vanligt, inte ett ont anande om vad han gjort (Det kan tilläggas att jag ibland umgåtts med den andra killen som mitt ex hade sex med, men det har mer lr mindre varit ofrivilligt).

Så nu sitter jag här och det känns som hela världen har svikit mig. Jag e så jävla FÖRBANNAD, BESVIKEN och ÄCKLAD av all jävla falskhet! Vem är jag för dem egentligen? Någon man bara kan svika och pissa på!?

Hur skulle ni känt om ni var i mina kläder?

vill ha en fet jävla bonus med fallskärmsavtal