Ta över världen... Who's with me?
Jag tänkte kolla om det finns några fler på whoa som siktar högt. Här är min egna plan i grova drag (Det gör nog inget om den blir avslöjad, ni tror ändå det bara är ett skämt) Hjärnan arbetar ju med att skicka elektriska impulser, eller hur? Och man kan påverka hjärnan med hjälp av ljud, se till exempel programmet BrainWave Generator som kan hjälpa dig att slappna av med mera. Om jag konstruerar en maskin som mer direkt påverkar dina tankegångar och sinnesstämning kan jag knalla in på nåt hotshot-kontor i USA och sätta på maskinen, presentera mig själv och låta maskinen sända ut ett meddelande som lyder ungefär: "den här killen är great, gör precis som han vill, han är ett geni." Då ber jag dom investera i min guvernörskampanj i valfri stat. Under mina infomercials och diverse valfläsk så kommer jag spela ett meddelande som får dom att rösta på mig, och efter fyra års styre siktar jag direkt på presidentkampanjen och gör i stort sett samma sak. Och därifrån kan jag fortsätta med resten av världen, be dom att ge upp sitt styre och överlåta det till mig. Piece of cake! Sen skulle jag låta avrätta lite folk jag inte gillar =) Kom gärna med egna planer
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
låter jättelätt!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
det är det, så fort jag knäckt nöten med min maskin ;P
I'm down with you KID!! om du stödjer mig i min Revoloution!!!! du kan bli president sen :P
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
Vad har du för revolution?
Im game..!
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.
note to self: tatuera in "psyjunta manipulerar din hjärna och ska INTE lydas" på översidan av båda händerna. ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
normanbates låt se då! jag är med!
•pave paradise•
jag ska skjuta prick i huvvet på dig innan dina ljud kommer=)
Var lite kreativ för fan!
lycka till. men låt mig vara, jag vill tänka själv. tack på förhand :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha..jag e me! (hellre med psyjunta än mot...man vill ju inte riskera att bli avrättad hehe)....
jag är på om du avrättar några personer åt mig också?
What I said, yo!
jag är på, om du avrättar alla personer som har skrivit över mig, bara för skojs skull :)
asså jag pallar inte... men jag har fan lika sjuka tankar och planer själv ( fast där gäller det Yakuza maffian jag ska ta över....cottonmouth is me name!!!)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi har ju några non-believers inskrivna på dödslistan alla ni andra: thumbs up! jag kommer nog inte bli den värsta tyrannen världen har skådat, jag ska va lite snäll också Niobe F20 Yakuza låter jävligt coolt! vad säger du om att bli säkerhetsofficer... för hela världen
du kommer inte klara det.. En sån som du kommer inte ens in på nåt kontor i USA. du behöver mig! revolucion!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
asså eccan.. porrfilmerna jag laddade ner från dig är ungefär lika kassa som du
Eccan P18 You cant get the best of me! tolka som du vill.....
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Detta är ett allvarligt hot mot demokratin!!!
jag vill egentligen bara ha makt... får se om jag pallar utrota fattigdom o sånt
psyjunta jag går klart med. ja har själv några brilljanta ider som ja ska genomföra.
visst
hahahaahaahahahhahaha
någon som har bra tekniskt kunnande som vill hjälpa mig konstruera min världsövertagar-maskin? du kommer bli otroligt bra kompenserad
låt mig få en ö i carribien så stödjer jag dig
http://www.sthlmmd.se
men tror du det själv... du kan få va med på "listan" istället
psyjuntan : självklart. Ge inte bort positionen till nån annan.. =)
nah. jag o mina tjejpolare har dock haft en egen liten plan att ta över världen inom en tio års period. de e nämnligen så att vi alla utbildar oss till rätt bra saker om man vill ta över världen. Jag utbildar mig inom fred och konflikt internationella relationer, min polare håller på o bli präst (behövs alltid ngn skruvad reilgion man kan förlita sig på), en annan pluggar handels o blir ngn slags ekonomisk Trump till slut antar vi. Sen har vi en som hobbyjobbar på o bli polis (dvs hon är vakt), och en annan som utbildar sig inom lottorna till ngn slags sambandsgrej. där har vi de hela. jag tänkte bli den galna diktatorn. Prästen den religiösa ledaren handels tjejen fixar ekonomin (vi gör som jag tror de var sierra leone, eller liberia o hyr ut lite öar till extremister där dom kan öva sina attackar på valfritt land förutom vårt), sen kan vi råna överklassen på deras henry lloyd jackor också. se de två andra tjejerna, dom får sköta dödandet I'll have the world in no time... wahtcha think?
psyjunta problemet med denna plan är om du nu börjar producera denna maskin kommer USA komma med CIA-agenter och sätta dig i ett flygplan, ner till någon stad i Irak och där kommer du torteras, för de misstänker att du är med en terroriststyrka...så där kommer du dö.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
broed__ P19 asså grejen är att mina experiment ska göras i hemlighet alternativt i samarbete med CIA, eller likannde organisation, för att få manpower till mina experiment... sen så är ju min verksamhet lite shady, så dom kommer inte fatta att de inte kommer få den riktiga maskinen
tänker du skaffa dig en hårlös katt som du alltid har i famnen och smeker? alla stora ledare har en sån
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
pzykow- men mitt förslag är mer troligt. that's whut makes it scary.
nahnah vår plan är att ta över världen. punkt slut sen visade mitt excellenta inlägg på hur vackert de kommer gå baserat på min fina lilla grupp som ska ta över. men om du vill. vi tänker genomföra the SCUM manifest. och sedan rocka loss med resten av världens kvinliga befolkning. sug på den du.
psyjunta Får jag bli din vice president?
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
psyjunta Du e skitung jag hänger med men vill ha betalning jag tror ett 50 öres tuggummi räcker bra för mig. Men jag e inte säker om vi vinner kampen
o |\_o <------ Guzzar som vill pröva langa PM )) \
Da_P_I_M_P P18 Hell Yeah! En detalj man glömde där! Fast min ska ha sån där tjock päls som alla onda katter har Nåt som dock skulle vart originellt är att skaffa sig en orangutang som sidekick
Hahaha! JAg har en liknande plan men den utgår från att göra Åland självständigt och slutar med gigantiska förstoringsglas + sol riktat mot samer...=D Det är bevista att man måste vända sig mot nåt folkslag för att snabbt och effektivt ta över världen...;) Nothing personal, samer...=D Muahahaha!
ahaha, i'm on it
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Varför bekymra sej om att ta över världen Psyjunta med den där maskinen kan vi börja med att övertala Bush, Blair och frankrikes president att gå ihop i ett gigantiskt projekt där vi använder deras resurser till att bygga rymdskyttlar och stationer som vi landar med på mars, väl där höjer vi koldioxidhalten i atmosfären tills värmen är hög nog. Mängder av is kommer att smälta, syre kommer att avgå till atmosfären, vi planterar en regnskog och voilá en egen planet att härska på. När vi ändå håller på så tar vi med de främsta forskarna, arbetare och de senaste teknikerna och en fet parabol som vi kan hålla kontakten med jorden med. Därifrån kan vi utveckla missiler med hjälp av mars resurser och sedan tvinga jorden att inte lägga sej i våra affärer. Härifrån blir det lätt, forskarna koncentrerar sig på att utveckla ett sätt att manipulera generna i en vuxen människa på så sätt att livslängden ökar med multum. Efter att evigt liv är ett faktum så låter vi forskare utveckla dimensionsportar, portar som kröker tid och rum på så sätt att relativitetsteorin går att bryta. Ett kärnvapenbestyckat skepp kan sedan bege sig till närliggande solsystem och galaxer för att rekognisera, invasionen är ett faktum.. universum är vårt. anledningen att jag pratar om mig själ och inte som att "man kan" är att jag har copyright på den här textens innehåll och du inte har några rättigheter att använda ideén utan mitt tillstånd. du kan heller inte utnyttja maskinen till att behärska mitt sinne och få tillstånd efdtersom jag har tinnitus som upphäver effekten... :P
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
ojj... ja glömde brudarna...
men saken är den att man måste offra rätt många år av sitt liv för att få igång som ens liknar en växt på mars... du kan få efterträda mig istället, du har ju åndå din livslängdsförlängarmedicin
tackar...
cool
Om man vill hjärntvätta en stor mängd mäniskor så är det bara att skriva en hiphoplåt.... :/ man behöver inte några sjuka maskiner för det...
!!!
quit stealing my world!
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Skivsamlare
2006-01-25 05:07
ok jag läste bara överskriften, men jag är med på att ta över världen.
ja du. Nu är det så här va. Om du genomför detta så kommer jag att börja sälja av hjälmar av aliminiumfolie till alla som finns som ett slags skydd mot din hemska plan, så vida inte jag får en del av kakan, jag hade tänkt mig en liten ö bara, inte mycket begärt, dessutom så vill jag vara minister med valfri post. Hjälmarna är tänkta att omkontruera ljudet från din maskin så att ett annat budskap kommer fram. Nåt i stil med, "ge mig smisk" eller "mina ögen ramlar ut om jag ser två hundar göra DET"
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
allt med psy i början på namnet är fina grejer...kör hårt!
Jag är på , om jag får hälften av världen :D haha
Jag vill ha roligt , inte trevligt
why do you hate america?
Om inte Psyjunta är född Amerikan så skiter sig hela planen eftersom det inte går att bli president ifall man inte är född Amerikan.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
om kan ju göra en grundlagsändring.. som i demoliton man.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob