I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jag är en usel människa.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-03-28 18:17
fimp F21

men vem är arg då?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-03-28 18:57
hashahahahaaha GE DIG FÖR FAN! sök hjälp sluta sprid idioti här
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2005-03-28 18:58
"Och en kille jag hållt på med förr och tidigare på kvällen såg tydligen detta."

Det är väl han som är lack...

Whoa - Sveriges största dokusåpa, live på nätet!

2005-03-28 19:00
Spyder idioti? det kan väl hända den bäste?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-03-28 19:03
nej de kan fan inte hända den bäste, folk i din omgivning måste se dig som ett skämt på två ben utan någon respekt för dig själv eller andra med ruggit låg självkänsla och ett fett bekräftelsebegär som gång på gång gör att du gör bort dig, sen sätter du dig framför din bästa vän, datorn, och gråter ut på en website för att folk ska tycka synd om dig eller nått.. patetiskt om du frågar mig
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2005-03-28 19:15
det är fan big no-no på att kladda på sina vänners partners .. sen finns ju oxå den gyllene reglen "det krävs två för att ..."

vilket gör honom till ett minst lika stort svin som du .. lyckligtvis läker tiden alla sår... så det är bara att gå och må skit ett tag .. du verkar ju inte vara den enda som bör se över sina värderingar ..
---------------------------------------- --- ------------
Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)

2005-03-28 19:21
oh no, det ultimata sveket.

antar att du får ge de lite tid att smälta det hela och få nån form av distans.

sen kanske ni kan ta ett snack eller nåt.

om de nu vill träffa dig igen dvs.

så du får helt enkelt vänta och inse att du kanske tabbade dig en gång för mycket och förhoppningsvis lärt dig en välbehövd läxa till nästa gång
I´m with stupid--->

2005-03-28 20:03
"Spyder idioti? det kan väl hända den bäste?" Känns inte som en kommentar från någon som ångrar sig djupt! sluta upp med whoasympatijakten, och ta tag i dig själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-28 20:36
Shit klaga inte på att hon startade den här tråden, jag hade också velat skriva av mig i den här situationen, särskilt om man först inte vill att de ska få veta, då känns det kanske bra att typ "erkänna" för andra ändå, på nåt sätt, fan vet jag, men kalla henne inte patetisk för guds skull det är hon inte.
?ABO- Anti-Brat Organisation!?
-gå med idag, rädda världen från överklassen redan imorgon!

2005-03-28 20:43
fimp F21
brukar banka huvet i vägen och lova mig själv att aldrig göra om det. Dessutom brukar jag intala mig själv "fan, man lär sig med tiden.."
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2005-03-28 20:47
jag skulle ju inte lita så hårt på att din tjejkompis "tog det bra" om jg vore du. jag skulle säkert också låtsas "ta det bra" i väntan på en storslagen och fett blodig hämnd.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-03-28 20:51
Jag tycker att du ska be om ursäkt till bruden, inte till killen du hållit på med innan för ni var inte tillsammans, sen så får vi alla hoppas att bruden inte är tillsammans med svinet som var otroget längre. Det är ju de två som är tillsammans, inte du och din brudkompis. Du är nog inte första tjejen han messat med sedan de blev tillsammans.

2005-03-28 20:56
ja tog den sista kakan en gång
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-28 21:08
Jag har bett om ursäkt till båda. Men klart att jag tycker att jag får skylla mig själv, jag undrar mest hur fan man går vidare med sig själv efter att man gjort nått sånt här?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-03-28 21:19
Jag tycker att du, som jag skrev ovan, ska tänka att du lärt dig av ett misstag och har en erfarenhet till som gör att du vet vad du inte ska göra om, och det är ju bra det iallafall. inget ont utan något gott som sagt.

Skriv ner allt, det brukar jag göra, bara skriva mina tankar, det känns avlastande att få ner dem på papper av någon anledning.
Så fort det blir för jobbigt så skriver du vad du tänker och vad dina frågeställningar är. Det hjälper iaf för mig.

2005-03-29 00:26
Myntie försökt med det.

2005-03-29 00:36
Myntie F18

Att folk uppmanar andra att ta livet av sig får mig att må illa.

Ett snedsteg betyder inte att man "inte har några som helst gränser eller respekt ".

Uppenbarligen har fimp gränser och respekt, eller har "införskaffat" sig det, eftersom hon mår dåligt över det här.
Vissa gånger går man även över sina egna gränser.

2005-03-29 02:26
gör man något dumt medvetet så tycker jag man bara får skylla sig själv. skäms

2005-03-29 03:38
Word till Misery på det här med att se över drickandet. Vet man att man dör om man hoppar ner från 89:e våningen så gör man ju inte det. Samma med det här, beter man sig dumt åt när man dricker ska man fanimej inte dricka så mycket. Lite mer ansvarskänsla ska man ha än att låta spriten fatta besluten åt en.

Sen håller jag med Snorty om att det kanske inte riktigt är så att hon tar det så bra som hon verkar. Hon behöver inte planera nån blodig hämnd, men hon kanske bara vill ta det bra och intalar sig det därför. Hon måste få vara fly förbannad på dig ett tag för att det inte ska bubbla upp då och då och till slut förstöra er relation helt...
I might be wrong... but you're just plain stupid!

2005-03-29 14:47
Messo

jag hade nog slagit ihjäl henne...
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-03-29 15:22
shit fimp hur pallar du lägga upp såna här trådar vissa sågar ju dej sönder o samman jag skulle iaf må dåligt...
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-03-29 15:25
shunare det gör jag redan. Får vad jag förtjänar.

2005-03-29 15:40
se bara till o snacka med personen eller personerna som det gäller.. godtas itne dina ursäkter är det väl bara att ta det som en kvinna... (eller nåt) .. stå för det du gjort hata dig själv lite o gå vidare... jag tror iaf att alla tjänar på att veta att du är uppriktigt ledsen, då kan man gå vidare ur situationen utan hat. Även om du aldrig kommer få samma tillit hos personen(erna) i framtiden.

Jag skulle iaf uppskatta en ordentlig ursäkt.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2005-03-29 15:46
PlayerJoe jag har bett dem om ursäkt.

2005-03-29 17:16
Inte för att göra det värre eller för att trycka ner dig, jag känner ju inte dig... men hade jag varit kompisen så hade jag spottat dig i ansiktet och bett dig dra åt helvete, en KOMPIS partner? Är du så jävla desperat? Är du så kåt efter att få bekräftelse? Vad tänkte du på? Och alkoholen kan man fan inte skylla på, det är bara lågt och så jävla fjortis-style.

Sen var det ju inte bara ditt fel, men du var ju liksom KOMPIS med henne.. det är det som gör det så jävla äckligt... fast det beror ju helt klart på vad man har för principer.. Jag kanske bara reagerar så starkt eftersom det inte finns i min värld att göra nåt sånt..

Men.. lycka till.. fast du gjort bort dig

2005-03-29 17:23
kanske dags att sluta supa
lämna landet
etc

alltså. skabb.

finns inget i denna värld som berättigar strul me polares pojkvän. inget
inget

fy fan så äckligt.
inte synd om dig alls.

ish

2005-03-29 19:11
fimp

får vad du förtjänar? sådär kan du fan inte tänka.. vem förtjänar att bli kallad patetisk av människor som inte ens känner den personen?

herregud fimp.. ryck dej i kragen och börja värdera vad du är... en människa.

2005-03-29 23:11
Du kan inte göra ett skit mer det du gjort -säga förlåt och berätta för din polare hur äckligt dum du var, och lätt att du ska må dåligt över det. Gör man en sån sak SKA man må jävligt dåligt över det, annars är det något väldigt stort fel. Till och med större fel än att strula med sin kompis pojkvän.

Men som det verkar nu när du skriver att hon inte direkt är sur på dig (och då kan du nog inte enbart vara ond, eller så har hon inga höga förväntningar på dig), och du bara är deppig över att du själv tycker att du är dum är lite..."tyck-synd-om-mig-för-jag-va r-så-dum-snack" Det finns inget du kan göra än att låta tiden gå och och hoppas att det kommer kännas bättre. Du kan ju gnälla här hur länge som helst, för du borde känna dig rutten ett bra tag.

Jag hatar att skära mig på papper!

2005-03-29 23:15
man meckar en fet

2005-03-30 00:31
min kompis gjorde nyss samma sak mot mig ikväll. nästan fast en hel del mildare... It sucks, men jag håller fortfarande på att inget är oförlåtligt.

2005-03-30 05:21
SKÄMS!Trodde bara sånt hände på film eller bland 14-åringar ..seriöst du är 21 bast har du inte lärt dig mer än att messa med din kompis karl .. ajajaj .. återigen SKÄMS!
too hot fi dem<br>

2005-03-30 05:37
eller gå i kloster !
too hot fi dem<br>

2005-03-30 18:44
fimp

Du är nog kanske inte så usel men en sak är säker, du spammar whoa med dina eviga filosofier, haha... :B

2005-03-30 18:53
hehe, börjar kännas lite som om fimp är lite av den nya LIS, fast med trådar om vad som händer i hennes liv istället för sextrådarna lisen la upp på sin tid ^_^

2005-03-30 19:02
haha LIS. hon va här ibörjan när jag skaffat whoa. hon skrev alltid massa perversa/snuskiga saker. vart tog hon vägen? hon va rolig ju =)

2005-03-30 19:04
Princess_S F20

hon finns kvar, under ett annat namn.

2005-03-30 19:08
jahaja =) spännande, spännande....

till fimp: det enda du kan göra är att låta tiden göra sitt. reflektera över varför det blev som det blev, alla faktorer. sen vet du ju redan att du sldrig ska göra så igen :)

2005-03-30 19:41
som sagt, så länge du mår dåligt av det kan du inte göra mer. man är fan bara människa

2005-03-30 21:49
Jag vet att jag är världens avskum. Det va inte det jag ville ha bekräftelse på. Vill veta hur man gör för att orka med sig själv efter en sån sak?

2005-03-30 22:01
du är inte världens avskum. du är en människa som gjorde ett fel. alla gör misstag, mer eller mindre. det tar ett tag, men sen glöms det så gott som bort. även av dig

2005-03-31 10:07
killaskrillakid bor du i kd?

2005-03-31 12:43
killaskrillakid nae, för långt :/

2005-03-31 12:48
alltså. jag tror så här.

man har ju följt dina trådar här på whoa fimp.
och jag tror som förut. att du behöver ett klimatbyte.
helt
och skaffa vänner som kan tackla hur du är. du kanske behöver folk som vet att dom måste anstränga sig lite för att du mår dåligt, istället för vilka vänner som helst.

jag har lite problem av alla möjliga slag.
och jag har lärt mig att jag helt enkelt inte kan umgås me"normala" människor. du kanske är likadan.

du kanske ska börja hänga med skummare folk som också har lite problem, så du inte måste ha dåligt samvete för att du inte är perfect.

ingen aning om du känner så här.
men de kan förklara vissa saker.
säger dock inte att du ska umgås me folk som uttnytjar dig, att vara skum, är inte desamma som att vara elak.

leta upp bra folk helt enkelt.
som inte släpper ut dig på krogen me sin pojkvän.
tex

tror du kan undvika en hel del genom rätt umgängeskrets.
men du bor helt klart ta dig ifrån vart du nu bor.
kanske ska du börja på internat eller ngt, där man inte behöver tänka så mkt, där allt är fixat.
så kan du fokusera dig på dig själv.

vetefan
bara en tanke

2005-03-31 12:50
så sant, peppis

2005-03-31 13:00
Peppis eller lägga in mig för avlivning.

2005-03-31 13:02
Nä men ärligt. Jag vill inte byta ut mina vänner. Jag behöver nog bara ta det lugnt med alkohol & hångel känns det som ,precis som misery_ säger. Sökt till massa olika skolor till hösten, de flesta programmen och kurserna är dock i den staden de här tre bor i.

men sluta tycka så jävla synd om dig själv. du som verkade så förnuftig förut

pyssling det va ett skämt det där...

2005-03-31 13:06
jo, fast du är fortfarande självömkande

2005-03-31 13:09
pyssling är jag? när?