I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

förälskad och behöver snabbt tips!!!

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-03-24 07:14

förälskad och behöver snabbt tips!!!

så här e det jag skulle dricka me polarna lite grann så plötsligt får jag kontakt me en tjej, och vi snackar hela kvällen och. sen nästa dag e jag helt förälskad. nu kan jag inte sluta tänka på henne, men det knepiga e att jag knappt minns hur hon såg ut, jag kommer bara ihåg hur bra hon behandla mej. det värsta e att jag glömmde säga hejdå men hon lovade kontakta mej, och jag fråga henne om värkligen mena det, då sa hon att hon aldrig säger saker hon inte menar. sa hon det för bli av mej eller vad??
detta hände i fredags (för nästan en vecka sen då alltså) och hon har inte kontaktat mej. det kanske bör tilläggas att jag var full (så full så jag har lite minnesluckor). jag har aldrig vart förälskad förut så det e därför jag behöver få lite tips/råd. jag har hennes nummer så jag undra e det värt att ringa henne så sent som idag? fråga om ni undrar nått Tack på för hand