I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

självmords drömmar

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-03-21 23:13

självmords drömmar

blir tokig av dessa döds drömmar... jag har inte derekt självmordstankar men jag blir jäkligt galen av drömmarna.. de jobbigaste är ju att jag kommer ihåg dem.. här är några snabbt förkortade å så... nån som har nån ide va fan de kan betyda?


jag drömde att jag blev knivhuggen i magen armen halsen och de spruta blod överallt.. men jag skrek inte av rädsla eller ångest... jag bara stod och log när allt blod spruta ut från mig och sen blev de bara svart och jag kännde hur benen försvann under mig, och så vakna jag av mig själv runt kl 03: 45... drack lite vatten och sommna om igen...

drömmde att jag hade testat att be till gud att han skulle komma och hämta mig... och de gjorde han så jag såg mig själv från ett yttre perspektiv och hur min själ flögiväg...

drömmde att jag va på en bilskrot med min polare å sen fick vi för oss att begå självmord å så fick han en pistol av mig å så gick jag iväg och sen sköt han mig rakt i huvet... kände hur skottet gick rakt in i mitt huvud och hur jag sjönk ihop, sen kände jag hur jag inte längre kunde andas och jag försökte säga något men jag kunde inte röra mig sen blev de bara mörkare och mökare, svart... sen vakna jag

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...