I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En man, tycker en annan man är snygg??

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Lyricist

2005-03-11 01:00

En man, tycker en annan man är snygg??

Jag undrar, hur kan man som Hetrosexuell man, se om en annan man är snygg? och är det verkligen så farligt att kunna erkänna att en annan man ser bra ut? Flickor sitter och jämnför sig själv med alla som passerar deras synfält och det verkar som att dem kan se på andra kvinnor på samma sätt som vi hetrosexuella män.
Det är absolut inget som stör mig, men jag har oförmågan att kunna se sånt.

Te.x: Tjejkompisarna säger
"Ååh gud vilken snygg kille, håller du inte med? " Då kan jag inte svara på det, just för att jag inte kan se om en annan man är snygg.

Exempel 2: Tjejkompisen säger
"asså den killen, hur gammal är han och är han snygg? " Där kan jag bara svara på åldern men liksom inget mer.

Jag tycker inte det är något fel att en man tycker att en annan man är snygg, och om man tycker att någon är snygg då borde man våga säga det, utan att klassas som Homosexuell.
Jag vill kunna se om en man är snygg, jag kan se om någon är ful för det är liksom jätte lätt, och även lätt att säga att killar är snygga som man vet är snygga, eftersom att övriga världen har röstat fram det vid olika galor.

Men att själv kunna se om en man är snygg? Om man inte kan det, är det för att man är rädd att bli klassad som bög eller att bli retad av kompisarna? handlar dem om oron, varför man inte kan se det?