I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stora Drömtråden

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-02-25 16:58

Stora Drömtråden

Inspirerad av en tidigare tråd på whoa och jumpcuts inlägg så varsågod, droppa era senaste drömmar som varit spektakulära eller om ni bara vill berätta om en dröm ni haft för länge sen som varit ngt extraordinärt.

Kan börja med att berätta om min dröm jag hade igår.

Det börjar med att min familj och vänner är fångade på en ö i svenska skärgården, kanske Sthlm, vad vet jag. Ingen vågar ta sig dit för ön är bebodd av 10 meters krokodiler. Hur som helst simmar jag och Gary Oldman dit och sätter upp en camp på stranden. Väl inne i skogen när vi ska leta reda på mina vänner och familj så kommer ett par feta krokodiler springande (ja de sprang faktiskt) mot oss så vi måste retirera till stranden igen. Oldman börjar bygga en undervattensfälla av några stockar när en varelse som kan beskrivas som en flodhäst med en avlång anknäbb full av sylvassa tänder äter upp honom. Precis när varelsen kravlar upp på stranden och jag står och slår den i huvudet med en spade så ringer det på dörren, en polare... :)

Konstigt nog var drömmen grymt skön och jag blev fan lite besviken på polaren, hehe...

Nån annan som har ngt kul att berätta?