I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gör jag rätt/fel i detta? (angående flickvän)

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-02-24 02:31

Gör jag rätt/fel i detta? (angående flickvän)

såhär ligger det till:
Min flickvän och jag har varit tillsammans i 9 månader nu och allt har varit frid och fröjd... tills hon flyttade bort 4 mil.
4 mil är inget speciellt avstånd, men det har resulterat i att vi bara syns ca 1 gång i veckan då hon sällan har tid. Detta är för lite för mig, även för henne har hon sagt. Jag måste träffa min flickvän mer än 1 gång i veckan iallafall, och detta har resulterat e en massa onödiga bråk.
Nu har inte vi träffats på väldigt länge och när jag trodde att vi skulle träffas så säger hon att hon ska ena dan hem till sin "jättebraiga killkompis" (som jag aldrig träffat under de 9 månader vi varit ihop)
och titta på film med honom.

(måste tillägga att jag är väldigt svartsjuk av mig, det är därför jag undrar om jag gör rätt eller fel)

Dagen efter ska hon hit (där jag bor) men inte för att träffa mig, utan för att träffa en annan "jättebra killpolare" som jag heller aldrig träffat och gå på restaurang med honom och käka.
Allt detta resulterade i ett jättebråk där jag ville att hon istället träffar mig eftersom vi har det lite knakigt nu pga att vi sällan träffas. Och nu har vi inte hörts av på 3 dar och jag är helt knäckt.

Det som gör mig svartsjuk är att hon träffar massa snubbar och hittar på mysiga saker med dom. Själv tycker jag att hon kan gå och ta en normal fika med sina superbra killpolare istället. Och det som gör mig förbannad är att hon väljer bort att träffa mig speciellt när det behövs som mest för vårt förhållande.
Och om jag får lita på hennes ord så vill inte hon att det ska ta slut mellan oss.

Kanske är jag bara superlarvig, vad vet jag.. men jag skulle uppskatta andras syn på det hela.
Fråga gärna om det är nåt jag har missat att skriva.
tack på förhand.

Ipare su griterío, perra!