I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Player som täckmantel?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-02-20 01:01

Player som täckmantel?


Argh. Jag förstår mig inte på killar längre! Jag som ska vara Dr. Love och hjälpa kompisarna hela tiden. Nu har jag själv gått och kärat ner mig i en kille och vet varken ut eller in.

Tidigare var han bara allmänt gullig mot en varje gång man pratade med varandra, men nu växlar han mellan två andra lägen.

I ena stunden kan han inte låta bli att berätta om alla de tjejer han träffar/har träffat utan att jag ens frågar. Senaste månaderna har det handlat om nästan en ny tjej han snackar om varje gång man träffar honom eller skriver på msn.

I andra stunden (så fort jag nämner ett killnamn) så blir han hyperintresserad och ska fråga tusentals frågor om min relation till killen jag bara nämnde. Sen så är han arg hela tiden för att jag inte berättar någonting.

Det jobbiga är att jag verkligen gillar killen, men ärligt så fattar jag precis ingenting. Är det någon som känner igen situationen och kan tala om vad det är som pågår?

Delam tange barat