Vad hade du gjort?
om du hade fått vara det motsatta könet för en dag?
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas
Nicky F18 haha måste säga detsamma! eller sätta på en brud riktigt jävla hårt skulle jag också testa
Varit malmös största slyna, pullat, använt en mängd olika dildos, haft sex med en tjej, kissat, slått på mina egna bröst, provat string
http://www.homage.nu/
ha sex med en tjej. runkat. raggat en avsugning. ahhaha fan va wck o tänka så
Femme fatale
hade velat få uppleva en graviditet, att få föda barn och att få mens... samt kvinnoförtryck. efter det kanske man hade haft lite mer förståelse för kvinnor? sen hade jag givetvis velat testa att ha sex med killar, och tjejer. ;)
Amar F17 vad hade du gjort?
priyan allt det på en dag! ;)
•pave paradise•
haft sex med en av mina nuvarande killkompisar (eller flera) och stönat mitt (riktiga) namn. fast iofs... de skulle kännas lite skumt när man blev kille igen
maniack. det jag sa! =)
Femme fatale
lhabia: ja det stod inte i frågan att man var tvungen att vara realistisk? ;)
Amar F17 aa, trodde du syfta på andra :)
priyan: man kan ju knappt blir mer pk än du.... jag har pullat mig med dildos, haft tjejsex, klämt på mina tuttar hela dagen och utnyttjat killar som fan...
Skulle in på nått omklädningsrum, spanat på alla nakna snubbar. Runka skulle jag testa också och ha sex, självklart :)
What I said, yo!
Jag tycker priyans svar var bra =) Fanns iaf en tanke bakom
om jag hade vatt en tjej för 1 dag, och utan attt minnas nått dagen efter, så skulle jag sjävlklarrt för onanerat, och sen så hade jag Knullat sjävlklart. hade vatt Bi under Dagen!.. =).. hehhe :P men det är vad jag tänker.. men men alla tycke rinte likadant. men Onanerat e själklart. hade det handlat om 1 månads period, hade jag inte vatt tjej alls.. för skulle itne kunna palla med tanken att få mens.. usssh.. kan inte vara det bästa som finns direkt.. det är jobbigt..inte för jag har det.:D.. hehe..:d men det sägs så =)
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
Ojj glömmde. jag hade Blivit prostituerad, och knullat sönder mej sjävl sen dagen efter har man pengar i fickan, utan att veta vart man fått dom ifrån ( om man inte minns nått, hoppas det =) alla hade gjort samma saker och det är ONANERAT, se om tjejer har det skönare, eller om det är lätt att fejka en orgasm och såånt:P hehehhe
MRsalesman P60 "jag har pullat mig med dildos" Inte HADE pullat dig med dildos då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det kan man f.ö göra som kille också ;)
Elfaco din uppfattning om mens är ganska bra.
heh ;).. näe men det är sant , eller jag skulel själv inte vilja uppleva det. vissa säger tjejer har det lätt. =) men halloo... DOM HAR MEns:P.. hihi =).. vi killar har itne nått.. eller jo Könsorgan:P men det har alla. men tanken att han mens kan jag inte föreställa mej vet itne hur det känns, men vet inte om jag hade pallat me det heller, för det verkar vara en jobbigt känsla.. önska nån kunde förklara hur det känns, så man fattar. många säger, pirrar i magen innan, si och så! men Need Good Answer =)
Haha. okej, mensvärk gör ONT. lite överallt, i magen och ryggen mest för min del iaf..
haft sex med en av mina nuvarande killkompisar (eller flera) och stönat mitt (riktiga) namn. fast iofs... de skulle kännas lite skumt när man blev kille igen hahaha :D
Delam tange barat
eh =) okeeey,, svårt att fatta ändåå:P;). hehe.. men men.. Gör det mer ont än att få smäll på brösten typ?.. hehe :P eller nått.. jajja.. sorrry att jag frågar för mycket, men vill vet alite om andra köner, e juh Feministisk:P;)
Gjort ett könsbyte opererat bort brösten och odlat skägg!
får man säga att man hade knullat sig själv som tjej? har alltid velat veta hur jag är i sängen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Elfaco hahaha. svårt att svara på.. olika för olika personer tror jag :P
Hahaha. det där med boxningen lät intressant
blivit full och däckat.
vågar du köra på mig igen då fitta?
oh. den var bra junkgirl. det vill man ju fan veta
skulle inte lyfta något tungt på en hel dag....
Ät
Jävlar viken intressant tråd. Jag kan nästan helt seriöst säga att "why" hade det mest intressanta svaret.
"Nationalism är en barnsjukdom, det är mänsklighetens mässling"
jag hade gjort som mickelito: jag skulle fota mig naken och jättekåt för att ha något att runka till efteråt :)
skillz P15 men tänk om du var en extremt osexig tjej då?
kungwnäedöd: då hade jag skärt mig i armen lite. näe men var jag osexig så vet jag inte vad jag skulle göra :)