I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Era -ex, älskar ni dom?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-02-09 11:09

Era -ex, älskar ni dom?

Ni som har haft långa förhållande har säkert varit med om situationen där man säger att man kommer älska varandra oavsett vad osv...även om det bara är som kompisar o så. Nu några månader efter att mitt 3års förhållande tagit slut så börjar jag undra faktist. Jag känner ingenting typ, jag antar att jag känner något extra eftersom vi ändå var tillsammans så länge men jag märker banne mig inte av det. Så jag har tänkt på möjligheten att min kärlek kanske inte var så stark som jag en gång trodde, allt var en illusion kanske? För inte fan söutar man älska någon så snabbt.

Vad är era erfarenheter i detta? älskar ni era gamla ex osv? jag snackar inte om 6mån förhållanden o sånt eftersom jag verkligen inte tror att man varit tillsammans länge nog för att älska varandra, men det är ju MIN åsikt också.

If i dont like a writer i dont pretend to/i'll have the fucking paramedics wrap your head like a hindu-50 cent...n?tan!

2005-02-09 11:14
Herregud. spyr på sånna människor som rasta_sam och GR.
•pave paradise•

2005-02-09 11:15
jag älskar ett av mina ex och han gjorde slut för fyra år sen

2005-02-09 11:17
nää jag hatar dom.
supa fly

2005-02-09 11:33
Jag säger till henne att jag fortfarande älskar henne men det är mäst för att jag ska kunna utnytja henne. Annars så älskar jag henne inte.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2005-02-09 11:37
Man kan nog säga att jag älskar henne fortfarande, och hon är lite av min idol.

Men jag är som tur är definitivt inte kär längre...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-02-09 12:02
Jag älskar att hata honom, räknas det?

2005-02-09 12:09
nej, uppenbarligen gör jag inte det längre.... skumt...
"Your greatest fear is to not be missunderstood"

2005-02-09 12:38
jag älskar mitt ex på ett annat sätt.....jag bryr ju mig om honom jättemkt och skulle bli skitledsen om det hände honom nåt men är inte kär i honom längre
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!

2005-02-09 12:45
Jag har inget emot dem, och tycker väl om de mer eller mindre, men de känner ju inte på samma sätt om man säger så. Inte sä kärvänliga.

En tycker jag jättemycket om, han är den snällaste.
I´m with stupid--->

2005-02-09 15:53
jag älskar den hon var, inte den hon är...

2005-02-09 18:06
=(.. det där var sorgligt priyan... faen. inte få mig att böla jue!

2005-02-09 18:09
har jag väl börjat äskla någon så slutar jag inte. men som Priyan skrev... folk ändras och men kanske bara älskar den hon/han var. för jag har hittills aldrig slutat älska någon som jag en gång älskat.

så, ja. jag älskar mitt ex. även om han är dum i huvudet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-09 18:21
jag älskar mitt ex som en bror.

han är mitt enda ex som "räknas" tycker jag.

2005-02-09 18:52
jag kan säga att jag älskar ett av mina ex fortfarande.
Första kärleken. Jag äslakr inte så pass mycket att jag vill ha honom. Men han finns fortfarande i mina tankar. fast det va så många år sedan.

2005-02-09 18:55
sän:
you don´t know half of it... :/ men sorry. ska försöka få dig att inte börja gråta... :/

2005-02-09 18:58
priyan. inte få mig att deppa på lördag iaf.

2005-02-09 18:59
jag älskar verkligen inte något av mina ex. de betyder ingenting för mig. de är för mig bara ytliga bekanta, eller totala främlingar, nu.
det betyder ju inte att det jag kände var fake på något sätt, men av olika anledningar lyckades de döda vad det än var jag kände.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-02-09 19:06
Mitt ex är inget speciellt för mig trots att vi delade 3år med varandra, eller a, tre år den 13februari (tog slut får nån vecka sen).
Allt jag känner för henne är avsky, hon var otrogen minst 3ggr och hennes syn på vad hon gjorde är helt sjuk.
Hon hade även grova problem med att låta mig ha frihet, jag fick absolut inte göra vad jag ville, hon blev sur om jag gick ut och fick mig att tro att det var mitt fel.
Jag har förstått att inget var mitt fel och att hon bara var dum i huvudet. Jag kommer aldrig någonsin ge mig in i ett förhållande utan att veta att det är precis vad jag vill.

2005-02-09 20:08
Jag älskar fortfarande mitt ex, jag fuckade upp hela förhållandet och jag ångrar det, fast de är kanske inte samma sak som ni andra som trots allt gjort slut och varit överens.
Street savvy

2005-02-09 20:28
på sätt och vis.
Femme fatale

2005-02-09 20:28
men det betyder inte att jag skulle vilja ha tillbaka honom
Femme fatale

2005-02-09 20:30
jag älskar alla mina vänner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-09 20:36
men man ska akta sig för att falal för ex.

det finns en goood anledning till varför man inte är tillsammans längre.. tänk på det bara.
Femme fatale

2005-02-09 20:45
Jag blev singel ifrån min första kärlek för 3 mån sen, och vi tillbringade ungefär 8 mån tillsammans och jag var störtkär. Så jag tror inte på det att inte kan älska någon om man inte varit tillsammans en viss tid.

Och jo, jag tänker på henne var dag som går, ena dagen så vill jag ringa hon men jag vågar inte för jag vill inte bli lessen och dra upp allt gammalt igen genom att höra hennes röst osv. Så är jag kär i hon? ehm, nej. Jag älskar hon bara men jag är inte FÖRälskad i hon. Eller det är vad jag tror varfall.

Men jag skulle gjort vad som helst för att få vara tillsammans med hon igen så som hon var i början. För det var den mest fantastiska tiden i mitt liv och jag vill verkligen vara med hon på ett sätt, men samtidigt vill jag inte. Men jag vill att hon skall förevigt vara en god vän till mig.
http://www.homage.nu/

2005-02-09 21:51
jo, tiden kan man sakna.
resan till köpenhamn, alla kyssar, dom gångerna hon fick mit att må bra, hennes röst, fan.
men sen så tänker man på otroheten, alla kyssar som hon gav till andra. gömde undan mig för hennes kompisar.
hatet har tagit överhanden.

2005-02-09 22:27
älskar för alltid änna

2005-02-09 22:29
whatone blev grymt playad.

2005-02-09 22:40
Kärleken är död.
cut out to...

2005-02-09 23:14
ArreMannen P19

din? eller George.W.Bush?
http://www.homage.nu/

2005-02-10 00:43
...no way att jag gör,gjorde de men inte längre..som tur e..
...Er is maar één Trance! Hup de groen een wit Hammarby...
Battlerappare

2005-02-10 00:47
hon gjorde ju slut för 4-5 veckor sen, så lite småkär e jag fortfarande, men inget som inte kan läkas me lite ny pussy
:c

2005-02-10 12:12
Efter 3 års seriöst förhållande o 4 års oseriöst,dvs 7 år kommer den personen alltid vara en del av en. Så älska...det e klart man gör,på något sätt. Men samtidigt kan man också veta att det aldrig skulle fungera. Det kan ju aldrig bil som förr,när det väl tagit slut på riktigt. Jag tror det är viktigt att man låter det som var få vara,o behålla känslan för exet,men mer som ett minne än som nåt man saknar...annars blir man fan deppig.
More than words...that´s what we do!!

2005-02-10 12:35
hydez
exakt så måste man tänka....
man får itne fastna kvar i sitt ex för då kan man aldrig gå vidare

2005-02-10 13:08
jag känner fortfarande extremt för min kille som ja hade för 2 år sen... kan bli fortfarande helt nervös å nykär på nytt om ja träffar på han.. =)
kul att de körs

2005-02-10 15:43
Det enda jag älskar med mitt ex är hans dumhet.
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction

2005-02-10 17:12
nej absolut inte..

2005-02-10 21:31
It's easy to get the pussy just don't fall in love
nämen seriööst, jag tror att den mesta kärleken bara är inbillning, och sen är man fast med idioten ifråga.. jag förstår inte varför allt måste vara på så blodigt allvar, antingen svart eller vitt lixom... masn kan väl chilla lite eller? och med det menar jag inte heller att man ska hålla på å knulla runt när man precis börjar träffa någon, men varför sån jävla hets, yuck jag mår illa när jag tänker på det..
måste nog gå å klippa en hövding, so long suckers
still diggin on james brown

2005-02-10 21:33
den ena älskar jag fortfarande som en underbar kompis!
Den andra har jag inte kommit över än så han älskar jag fortfarande..
REC #26<br>Team EA-Racing

2005-02-10 22:03
jag varken älskar eller är kär i mitt ex.... vi har inte så mycket kontakt nu pga hans nya, men vi e ju inte ovänner eller så så vi kan ju snacka o så om det skulle behövas.... vi va tillsammans i 1år o 1 mån.... gjorde slut för ett halvår sen... man får ju inse att det inte funkar att gå älska eller vara kär i honom...
If we are what we eat, then Im fast and cheap!

2005-02-11 03:22
Gräsanden: hoppas den smakade väl...ak47 or some good ol´afghan?

2005-02-11 08:51
Hm.. jag har väl kanske inte lyckats med värdlens längsta förhållanden, men ett av dem är i alla fall på 11 månader, och trots att han inte var en helt vänlig pojkvän och han faktiskt visade vara sig helt jävla felfuntad älskade jag ju honom då. (Innan jag visste)
Men han betydde mycket då och ibland vet jag att jag "älskar honom" för det han gjorde just då. Fast jag älskar honom inte som jag älskar vänner och min pojkvän.
Men som många har nämnt, de har ju varit en del av så länge att de lämnar spår i en. Kanske har dom gjort en till den man är idag, det får man väl trots allt tacka för.
Tror aldrig att jag kommer att glömma honom heller.

Min pojkvän älskar fortfarande sitt ex och dom var tillsammans i två år ungefär, ett år sedan dom gjorde slut. Det beror väl lite på hur man gör slut också om man fortfarande umgås och så vidare. Umgås man inte "glömmer" man ju lättare.
What we do in life echos in eternity.

2005-02-11 08:54
joo, om ja är full och träffar dom irl så gör ja det ;)
människorna i min tillvaro är som glasdörrar
antingen ser jag igenom dem
eller så öppnar jag dem och går igenom

2005-02-11 18:43
MRSalesman: nopes, bluberry blev det, och det är så nice va... är du kvar i götet än eller?
still diggin on james brown

2005-02-11 21:08
vi var ihop i nästan två år och var SÅ tajta, aldrig varit så nära nån men.. ehm, faktiskt inte. även om man säger att man kommer älska varandra vad som än händer och allt sånt så.. nej.

2005-02-11 23:05
japp.det gör jag.utan tvekan.
•pave paradise•
Poet

2005-02-11 23:21
Vissa. vissa inte.
What I said, yo!

2005-02-12 00:41
ÄLSKAR ALLT OCH ALLA!! ALLT SOM FINNS OCH ALLA SOM E MÄNNISKOR ÄLSKAR JAG ALLA E LIKA MYCKLET VÄRDA!! MEN SEN OM EN LITE SPECIELL FRILLIDUTT KOMMER E DET EN ANNAN SAK :D SVARADE KANSE INTE PÅ FRÅGAN MEN MEN =)
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom

2005-02-12 00:41
sorry Capslock
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom