I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Folk som inte fattar när de bör göra slut...

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-02-08 22:21

Folk som inte fattar när de bör göra slut...

alltså, nu på senare tid har det ploppat upp en heeeel deeel inlägg här på whoa om vad folk bör göra för att rädda sina miserabla förhållanden. varför vill folk inte bara inse att det är dags att göra slut? vad är de så jävla rädda för? typ nån kan skriva "ja, han slår mej, hatar mej, spottar på mej, har sagt att han vill döda mej och han har aldrig ringt....................... men jag älskar honom ändå! hur ska jag rädda mitt förhållande?" men typ hej ditt lilla mongo, GÖR SLUT DÅ BARA?! vad måste ske innan du gör slut? vart går gränsen? finns det nån gräns? vad finns att rädda ens? det är helt uppenbart att folk är rädda för att bli ensamma, som om det vore nånting negativt med att vara singel. jag säger bara; hellre ensam ända in i döden än att vara tillsammans med nån jag mår dåligt med. är det sååå viktigt att ha nån som kan gå runt och visa upp som sin partner? brukar det inte vara så att man är ihop för att man trivs med varandra? vart har all common sense tagit vägen? aaaahh jag blir tokig! kom igen dela med er om vad ni tycker, jag kan ju inte vara den enda som insett detta..

baeng