I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

va fan är en paus

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-02-06 23:33

va fan är en paus

jag känner mig så hemsk... vet inte vart jag ska tavägen...

de börja i onsdas när hon fyllde år... vi va ute på krogen å hade ganska kul... hennes kompisar var med sen när vi står och dansar så börjar hon klänga på en av hennes kompisar sen börjar hon kyssa honom på halsen.. jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag ignorerade de....

vi talar lite om de sen å så.. hon säger att de fungerar så att dom hade varit bra kompisar sen barns ben... så jag acepterar bittert nog...

sen i fredas så va vi på olika krogar å jag var tydligen gätte full å jag hade nog råkat va lite sur mot henne å så för att vi itne träffades den kvällen.... men de kommer jag inte ihåg va ju hur full som helst...

sen i dag så snackar jag me henne på msn å då säger hon att hon vill ta en paus å tänka för sig själv för vi "bråkat så mycket"....

jag tycker ju om henne men de gör så jäkla ont när hon vill ta en paus... va fan menas med en paus!? har bara hört paus=slut

fan vill ju att hon ska va lycklig.. finns de nåt sätt som man kan gott göra henne för de som hänt?

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...