I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

skaffa mod/styrka till att göra slut

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-02-06 06:22

skaffa mod/styrka till att göra slut

har varit ihop med min tjej i snart 2år, vi älskar varandra och allt det där, har det skit bra när vi är och så, men vi har gått in i väggen, som i en ond spiral, när vi blir arga på¨varandra flyger både det ena och det andra ur käftarna på oss, sen när vi blir sams igen så snackar vi och bestämmer massa grejjer hur vi båda vill ha det etc. ibland kan det funka skit bra i en månad efter vi har pratat etc men sen blir det tjaffs igen.


det blir bara värre och värre och båda blir olyckliga av varandra och jag vet att innan detta är slut kommer nån eller båda av oss bli djupt sårade, vi har nog redan men för bra många år frammåt, men om man kan lösa det snabbt enkelt kanske vi nån gång kan prata om saken och komma fram till att vi gjorde rätt.

grejjen e den att vi är beroende av varandra, vi kan bråka säga att det är slut, blablabla, sen är vi där igen, jag kan inte hålla mig inte hon heller, hur ska man skaffa styrkan att kunna stoppa sig själv från att ringa henne tex?


men ändå känns det som att det vi har är så jävla speciellt, annars skulle vi inte älska varandra så mkt som vi faktiskt gör, kan man rädda det kanske? söka proffesionell hjälp? vara ifrån varandra ett tag, resa bort?

brainstorma!