I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hon gör mig förvirrad !

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Producent

2005-02-04 20:44

Hon gör mig förvirrad !

En tjej som jag har känslor för ville bara att vi skulle vara kompisar efter att jag sa till henne att jag hade känslor för henne, skickade dikter o så via sms, ringde henne, men inte för mycke, hade ringt henne 4 gånger elle nått på 1½ vecka efter ja erkänt vad ja hade på hjärtat, plötsligt i Måndags ringde ja hennes kompis och ville prata med henne, pågrund av att hennes mobil hade inge batteri, iaf så säger hennes kompis att ja inte ska skicka nåra mer sms eller ringa henne, knäckt blev man juh, plötsligt ringer hennes kompis mig idag och frågar ifall ja va sur på henne för att hon meddelade mig detta istället för att ja fick höra de av henne, idag vif 5 tiden ringer hon själv och vill reda ut de hela, och hon säger att hon vill bara vara kompis med mig, men att jag inte ska skicka dikter elle nått spdan, hon vill helt enkelt inte att jag ska vara kär i henne elle något, vilket är juh otroligt svårt att bara komma över sådär, så säger hon att jag får gärna ringa henne o prata, men inte på de sättet.

3 strikes in a row for a girl to break my heart ...

Men denna gången blev jag bara arg för hur tjejjer genom tiden har behandlat mig, som skit, har aldrig haft ett riktigt förhållande, och mitt ex är bisexuell, tjejjen ja hade innan henne playade mig bara, annars är juh livet perfekt :)

Vet inte vad mitt problem är med att hitta en riktigt bra tjej, att ragga på krogen har inte funkat för mig heller, har juh fått napp o så, hånglat med flera, men de är inga brudar för mig som vill bara ha en one night stand lixxom, I demand love, man börjar undra vid min ålder om det ens finns någon där ute för mig ...
Det är svårt, som i denna situationen som jag är i nu, vet inte ifall ja ska glömma henne och försöka gå vidare ännu en gång eller ta livet av mig för de verkar som jag inte har så mycke att leva för ...
Tycker juh inte heller synd om mig själv för den otur jag haft i mitt liv konstant, jag kämpar verkligen, men de får mig faktiskt att undra hur mycke mer jag skall kämpa ...

Livet är ett test sägs det, livet är en plåga säger jag ...

Since 1984
@realgizlee // twitter