I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sjunkit så sjukt lågt.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-02-02 10:44

sjunkit så sjukt lågt.

jag skriver av mig här på whoa nu som alla andra.
har sjunkit så lågt så varför inte sjunka lägre (om de nu är möjligt) och skriva hur patetisk ja har vart i 1 månad ungefär.

har vart tillsammans från och till med en pojke i ett halvår.
jag har gjort slut för många gånger och han har bett om och få komma tillbaka och ja har tagit honom tillbaka.
han har ljugit extremt mycke och gjort saker som har sårat mig, men ändå så tog ja tillbaka han.
förstod redan från början att de skulle bli knasigt men jag fortsatte.
orkar inte skriva allt som han gjort för de är för jobbigt.
men nu sist iallafall.. några veckor sen fick ja reda på att han träffa en liten tjej (han är 20) som är 16 och dom hade tydligen haft sex och sånt innan mig, men han fortsatte och träffa henne.
jag ville inte de och han säger nej men de är bara en liten fjårtis flicka som jag säljer till.
ja trodde honom.. såklart..
men sen så fortsätter han och träffa henne.
ja gör slut och för första gången går han med på de.
och de blir ja överaskad för ja e van att han ska ta tillbaka mig och säga förlåt. men han säger nu att han inte vet om han vill ha mig eller henne..
ja pratar mycke med hans mamma och tillochmed hon säger att jag förtjänar nån mycke bättre.
nu till att ja sjunkit så lågt..
ja har försökt och få tillbaka han i en månad och ringer hela tiden, han svarar inte.
han säger att han fortfarande inte vet om han vill ha mig eller inte..
sen får ja höra om hur dom har som ett konstigt förhållande.
ja frågade han om han tycker om henne men då säger han att han inte gör de.
men ja fortsätter iallafall och göra verkligen allting för å få tillbaka han. skickar brev på posten ger han saker.
sjunker lägre och lägre.
ja vet att han inte älskar mig.
men ändå så fortsätter jag..
åker in och ut från psyket.
jag älskar han men han älskar inte mig.
de är nåt fel på mig för ja kan inte släppa han fast han har behandlat mig som ren skit.


tack för att ja fick skriva av mig här nu om nån undrar nåt eller vill kasta mer skit på mig så varsogod.
ja tycker synd om mig själv och de kan ja inte heller sluta med för ja är så patetisk och har nått botten.

kul att de körs