I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

okej vad ska jag göra

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Rappare

2005-01-31 22:52

okej vad ska jag göra

okej, det är såhär att jag träffar en tjej ganska ofta. jag tycker alltså om henne äckligt mycket och vet fan inte hur jag ska hantera mej själv. nu tycker ni ju att fan det är ju bara att ta henne men problemet är att denna tjejen går fan och mej i min förra tjejs klass och hon hatar att jag träffar andra tjejer så hon gör allt för att sabba. så den jävla idioten försöker få alla mot denna tjejen jag gillar. och inte nog med problem, denna tjejens gamla kille går i min jävla klass och det har blivit slagsmål tack vare detta på nån vänster och nu står helt plötsligt alla mot mej för att jag bankade hans polare när dom skulle pryla mej. jag stulade med tjejen innan och allt kändes perfekt och jag kände lycka men det blev dåktigt kortvarigt. tjejen ringde hem till mej och sa att vi nog inte skulle träffas mer och sen började hon storgråta och jag träffar henne fortfarande, alla vet att vi gillar varandra men vi kan inte riktigt ta steget till ett förhållande för att alla skulle lacka, jag bryr mej inte men hon pallar inte med det. så vi får träffas i smyg typ. vad fan ska jag göra?

tack för att ni tar er tid!