I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför är folk så tråkiga?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-01-21 11:51

Varför är folk så tråkiga?

Jag är medlem på 5 st olika Communitys: helgon, lunarstorm, sockerdricka, haket och whoa. Det är alla jag kommer på för tillfället.
Eftersom jag har mycket fritid brukar jag studera hur folk fungerar i allmänhet. Läser du denna otroligt intressanta artikel kommer du få lite bakgrund om varje Community!


Helgon.

Som kvinna ska man ha svart hår och vara så mystisk som möjligt. Helst lack och läder, det fungerar alltid. Sminka sig så mycket som möjligt för att se rent ut sagt förjävlig ut. Kopiera in texter på sin ”sida” som är depressiva av ”kända” artister. Som kille ska man antigen se ut som Dregen eller sångaren i The Hives. Det finns äldre killar där som inte kan se ut som någon av de, de är egentligen totalt misslyckade! Så deras enda chans är att köra på school stilen. Alltså ölmage, skägg och långt hår.( Allt detta är ett måste om man tillhör den alternativa stilen, för alla er förvirrade rocksjälar som finns där ute).

Sen har jag lagt upp mina artiklar som är bäst, som vi alla vet? Men ingen uppskattar min förmåga att argumentera, spela dum eller bara vara sarkastisk. Utan de måste alltid rätta eller trycka ner mig på något sätt. (Jag antar att man ska vara så om man är hårdrockare). Alltså är de totalt humorbefriade!

Vad är bra med helgon? Jo, de använder oftast korrekt svenska och försöker vara så mogna som möjligt.


Lunarstorm.

Ibland när jag inte har något att göra eller om jag vill att folket på lunarstorm ska ta del av min dagbok, så skriver jag i klotterplanket. Om jag skriver för jag inte har något att göra, så driver jag, det är 100 procent säkert. Efter att ha gjort det ungefär 100 gånger har jag kommit fram till att 90 procent av folket på lunar har tråkigt, och när man frågar ”vad gillar du att göra?” så svarar 90 procent, vilket är ett jävla sammanträffande ”jag gillar att ha kul :D”. Vem fan gillar inte att ha kul? Så jävla dumt att säga ”Hej, jag heter idiotjävel. Jag gillar att ha kul på min fritid. Jag är så ytlig att jag inte kan ha riktiga intressen, så jag säger något som alla kan relatera till, så att ingen kan misstänka att jag har en personlighet eller åsikter.”

Sen skriver de flesta ”hej” ”söt” ”läget?” Eller liknande, varför inte lägga ner mer tid på en person istället för att chatta med 534 534 553 personer samtidigt? Har aldrig förstått det, även fast jag är ett geni. Som kvinna på lunar ska du helst putta med läpparna, ha en photoshop bild som pressbild, visa halva brösten och sedan ha ”spana” som civilstatus. PRO och kollage är ett måste, otroligt viktigt att ha om man vill bli accepterad som kvinna på lunarstorm! Som kille ska du skriva i klotterplanket 24/7 ”hej, min msn är kåtidiotjävelsomä[email protected], adda alla söta tjejer :)”. Eller fråga om de har cam eller liknande, alltid ragga. Otroligt viktigt. Några andra viktiga saker är att man ska skriva ner alla sina vänner på pressen ( helst personer man aldrig har träffat altentativt att man inte ens är vänner ).

Vad är bra med lunarstorm? Det finns ett stort utbud även om de flesta är likadana. Finns alltid något offer man kan chatta med, driva med eller ragga på. Lätt att få nya vänner, tidsfördriv och slutligen vill du se bröst och är ful? Din chans är rätt stor!

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?