I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärlek och förhållande.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-01-20 11:54

Kärlek och förhållande.

Jag blir ofta trotsig och jävligt jobbig mot min flickvän. Vet inte varför, kan det bero på att jag inte får uppmärksam eller vill bli bekfräftad. Det har gått så långt att jag råka säga saker jag inte alls menar typ att jag vill göra pause osv. Vi är inte par som ofta kysser varandra offentligt, utan försöker vara sociala i en grupp med människor, men vi kramas och håller om varandra lite smått. Rå tung hångla tycker jag passar bättre privat. Små pussas och sånt är helt ok!

Hon kanske tar mig för givet... Det känns jobbigt på så sätt blir jag trotsig, elak och svinig för att se om hon springer efter mig.
Vill inte förlora henne heller men ibland känns det som hon går mig på nerverna. Hon fattar inte att jag inte gillar hennes beteende mönster och att hon prioterar hennes kompisar när vi diskuterar i en grupp... Typ som ingen respekt mot mig eller somsakt tidigare hon tar mig för giviet?

Någon som har hamnat i samma situation?

Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.