I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skratta i sömnen

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-01-16 19:06

Skratta i sömnen

På sista tiden haja drömt massa konstigare drömmar..av possitiv o mindre possitiv typ...o inge konstigt med det..för mig asså!
Men grejjen är den att många av drömmarna har vart sådär ENORMT glada...jag har i drömmen känt en sån stor lycka o välbefinnande såja vaknat upp o upptäckt att skrattandet i drömmen fortsatt i vaket tillstånd..bara korta stunder..men ändå så intensiva o behagliga! De liksom kittlas i hela kroppen närman vaknat...o först skrattar man för de man skrattat åt i drömmen, sen skrattarja åt attja skrattar utan att veta vad jag skrattar åt..o sen sköljs man bara över med en känsla enorm livsglädje...utan att man kan definiera de!
Dagarna som börjat på detta sätt har givetvis blivit grymmao roliga.

Undara om de finns andra som upplevt samma sak...lr om nån bara vill spinna vidare på detta?

Hare bra lr inte!

Flying inbetween..

2005-01-16 19:19
oj de lät underbart! önskar att ja kommer få uppleva de med

=]
kul att de körs

2005-01-16 19:28
När jag sover så pratar jag i sömnen...min farmor trodde jag var besatt av djävulen för min prataisömnen-röst...*host* *going away*
*snaark*

2005-01-16 19:38
jag vaknade gråtandes iförrgår. min pojkvän va jätteorolig och hade väckt mej. jag fortsatte gråta i typ en halvtimme :(

2005-01-16 19:42
jag skriker, sjunger,skrattar och gråter i sömnen..rätt skumt

men att vakna med fetaste glädjen e det finaste.

2005-01-16 20:22
haha, jag vill också vakna skrattandes :)

2005-01-16 20:35
De slåt mycket det!
Flying inbetween..
Poet

2005-01-16 21:54
hahahahahaha...det låter helt sjukt men ändå fränt.
jag har hört att ifall man ler i sömnen, då dansar änglarna med en..

MEN ATT PRATA, hahaha .. det gör jag definitivt.
What I said, yo!

2005-01-16 22:17
jag har en vän som pratar med sig själv i sömnen...
all fire burns, little baby, you´ll learn

2005-01-16 22:23
har börjat prata i sömnen på senare år. skitunderligt.
aldrig gjort det förut.

jag och la mig i morsans stora dubbelsäng någon gång nu under sommarn för att de va myggor å skit i mitt rum. då hade hon tydligen vaknar av att jag legat å asgarvat i sömnen : )
kommer inte ihåg vad jag drömde och hade noll koll på att jag skrattat under natten förutom när hon berättade det för mig.

för ca två-tre veckor sedan ungefär så sov ja över hos några polare och så sov ja breve en killkompis som också vaknat p.g.a att jag satt mig upp och sagt "nej, nej, nej, nej" ett flertal ggr.

underliga saker det där. det är lixom under 2004 och fram till nu som jag har börjat snacka, gråta, skratta etc. i sömnen.
aldrig gjort de tidigare (såvitt ja själv vet).

men de vore nice å lixom vakna av sitt skratt som du; idea22 och få en schysst start på dagen lixom! : )

2005-01-17 10:18
Hahah jag va med om samma sak en gång. Låg hemma hoss en polare och sov sen helt plötsligt vaknar jag upp. Av att jag tokgarvar och min polare frågar vafan det va med mig. Och trodde det va nått skumt på g hehe det va lite roligt facktis.
Mjuka eller sträva skithusrullar?

2005-01-18 00:28

jämt när jag sov & sover med mitt ex gör jag skumma saker i sömnen..haha nu förra veckan så vaknade han av ett braak ljud som kom från garderoben, han sätter sig upp och frågar, - vad fan var det där??jag svarar : äääh, det var bara katten !! han säger då:"nancy, vi har INGEN katt!" jaaag : "oj, nää just ja"

haha. sen en annan gång så vaknade jag av att jag trodde att jag såg en spindel så jag skrek i hans öra så han flög upp ur sängen, sen tvinga jag honom att leta igenom hela sängen :p
sen råka jag slå till honom en gång också..haha.

jag är nog lite små vild ibland. haha.
"mitt liv är som en berg&dalbana,<br> SÅ HÅLL I DIG & NJUT AV ÅKTUREN!"

2005-01-18 21:35
Jag flabbar jävligt ofta i sömnen och har gjort det många år. En gång vaknade min mamma av jag jag flabbade, och då kom jag ihåg att jag flabbade åt stålmannen som inte hade ngn mantel. Rätt sjukt.
Ajde, din smuts, gå med daj

2005-01-18 22:19
ja skrattade i sömnen förra veckan åt nått så bizzart som newman från seinfeld när han klättrade och ramlade ner från en klättervägg.
Haven't found a way to say Fuck You politely!

2005-01-18 22:30
Ja! har ett antal gånger vaknat av att jag själv skrattar, känns skitkul fast också jävligt dumt på nåt sätt särskilt om någon hör en..sen vaknade jag också en gång av att jag skrek åt mig själv att hålla käften, skitskumt :/

Poet

2005-01-18 22:52
jag har sagt

"era åsner"
och mina polare ba:
"vaddå.. vem, vi?"
och så sa jag:
"ja, kasta bananer på planen"

hahaha BARA för att en snubbe hade sagt att han varit på aik-match och dom hade kastat bananer på planen...

skämmigt nästa dag :p
What I said, yo!

2005-01-19 00:54
aouch den där vakna i trapphuset varianten är inte och leka med... särskilt inte när dörren går i lås oxå!!!
The Heart Of Man, If Once Expanded, Becomes Larger Than All Heavens!!