I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sextrakasserier

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-01-11 23:02

Sextrakasserier

En kille från mitt jobb har helt tydligt börja tända på mig..... vilket inte är så kul då jag har ett lyckligt samboförhållande.... och saken är den att han är i en högre position än mig på jobbet..... Det här blev virrigt, jag börjar från början:
Förra lördagen ringde en okänd nummer till min mobil kring 23.00. Det var min arbetskompis, som jag inte brukar annat än hälsa på, som ringde och frågade om jag skulle vilja vara kusk åt honom. Han var ute och söp med min morbror (!), som jobbar på samma firma. Jag konstaterade efter att ha fattat vem jag snackade med, att jag är hemma, och inte är på väg nånstans, have a nice evening, thank you very much. Trodde det var bra med det. Efter det trodde jag att allt var bra, men sen ringde han ytterligare sex gånger medan jag satt uppe, men jag svarad inte, då jag ansåg att jag inte har nåt att diskutera. Han smsade också allt möjligt onödigt, som att min morbror är väldig full, att jag skulle ha roligare tillsammans med honom än hemma, och som kvällens (nattens.....) höjdpunkt, kom ett sms klockan 4 på morgonen med konstaterandet: Jag har alltid velat knulla dig.
Jaha.
Så, nu ska jag imorgon på jobb, och jag vet inte.... saken är den att jag slutar mitt jobb om en månad. Hålla käft, ha ett jävla liv??? Vad gör jag? Han är slemmig som fan, kring 30, och.... usch. *chockad*

*gizmo*