otrogen
okey, denna situation är rätt komplicerad. jag har en vän som varit orogen i ett o ett halft år med en kille som har en flickvän sen tre år tillbaka. Han e förjävligt vidrigt elak mot min polare. och genom att vara otrogen så e han också det mot sin flickvän. Tillslut snackade jag massa med min polare o det slutade med att jag fick "tillstånd" att berätta för killen flickvän hur det låg till .. han e jävligt lack på mig nu.. massa mordhot å sånt skit.. o skulle han vilja skulle han kunna. hur tydligt måste mordhot vara för att man ska kunna anmäla det? gör jag rätt? jag behöver höra att jag gör rätt. skriv att jag gör rätt.
jag tycker du gör rätt. hur hotade han dig?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
anmäl apan. en polis raport i brev lådan brukar räka för att skräm små skitar. men hur gammal är han du är ju bara 16år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
måste f.ö. tilläga att jag tycker din polare verkar vara ett riktigt pucko
men du borde ändå vara försiktig =/ hur reagerade hans tjej då?
"Girls got balls.They´re just a little higher up, that´s all."- Joan Jett
tex har han skrivt så här: Jag ska ta ditt liv. jag ska skära av dig huvudet och pissa dig i halsen. jag ska våldta ditt lik och tvinga din familj att se på. jag ska tvinga dig att äta din fars döda kropp. jag ska dra loss dina naglar långsamt med en tång. jag ska tvinga dig att göra kejsarsnitt på dig själv och våldta ditt foster. Ida ditt jävla skök.. du ska dö.
idun F16 skickade han den till dig eller hur kom du över den?
han är 27 . varför skulle min vän vara puckad? hon e underbar. finast o han har fått henne att behöva genomgå så mycket
killen värkar ju balanserad och fin. han behöver j useriös hälp antingen av någon hjärnskrynklare eller av ett blyrör.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är hon 16 och har blivit dunkad av en snubbe på 27 som mord hotar dig?
idun varför jag tycker din polare är ett pucko? KAN det varta för att hon under 1,5 år var med en upptagen kille? "jag har en vän som varit orogen i ett o ett halft år med en kille som har en flickvän sen tre år tillbaka."
det luktar banjo om det här.
om hon varit med honom innan hon fylt 15 vilket borde vara falet om ni är gäm gammla och ni är 16 år och deta har på gåt i över 1,5 år. så är ju det ett lag brott i sig.
problemet är att han skrev det i sin "dagok" på helgon.( helgon- haha) sen har han hotat på ett sätt så att jag förstår med inte sakt det rakt ut.så han kan ju påstå att han menar en annan ida. fast det är jag. ja hon är 16 och han är 27 . Han har hela tiden gett min polare falska förhoppnigar som " snart ska jag göra slut med henne" och min vän e så grymt jävla förälskad. helt fast i hans jävla klor.
hun ävrkar lite lost om hon tror på en 27 årigt psych fal. klart som fan han utnytjade henne till max. han är "27år" han ville knulla lite med en fjortis och det fick han. hur gammal är bruden han är i hopp med offisielt? han borde fåt fet med stryk för att han går och utnytjar små brudar.
"Han har hela tiden gett min polare falska förhoppnigar som " snart ska jag göra slut med henne" "och min vän e så grymt jävla förälskad. helt fast i hans jävla klor. " och hon gick på det i 1,5 år och hon visste att han hade flickvän? för då så är det rätt så hög skyll-dig-själv-faktor över det hela
ursäkta min stavning. det gick lite för fort.
det här är så äkligt varje gång någon kåt jväla 25+ får för sig att utnytja onta annande små brudar sexuelt. din brud polare kan anmäla honom för det om hon var 14 när han började ha sex med henne.
Toastare
2005-01-06 18:53
Har jag förtstått det rätt så har inte HON varit otrogen....utan hon har träffat en kille med flickvän under 1,5 år. HAN var alltså otrogen mot henne. För hon hade väl ingen pojkvän innan? ar han skrivit så...gå till polisen, visa upp det och anmäl.
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo F24 jo så har jag också uppfattat det
Toastare
2005-01-06 18:55
Håller sen med att det är rätt stor "skylla sig själv"-faktor (som misery sa) Man håller sig borta från snubbar med flickvän och han är 11 år äldre....han ville ha lite kul känns det som. Fy fan om hans flickvän är i hans ålder och får reda på att han bonkat på en sån liten tjej. Jag hade nog skurit kuken av han... stackars tjej
tycker sånt här är rätt sjukt när det upp dagas. folk som närmar sig 30 som ska lura små flickor för att att det börja få ålders noja.
precis, det är hans flickvän det är synd om, inte tjejen som han var otrogen med, hon är i mina ögon i stort sätt lika delaktig i otroheten som han.
den ända som är riktigt vidriga i det här falet är pedot på 27 år med för liten kuk och hjärna.
Toastare
2005-01-06 19:00
När jag var 16 hade jag så mycket förstånd att om en 27-årig kille MED flickvän hade börjat ragga på mig hade jag låtit det vara. Visst man är ett barn, men inte dum i huvudet...
Klart du gjorde det rätta. Och du behöver nog inte oroa dig för att han dödar en 16åring tjej.
hon var ju uppenbarligen 14år
killen är smart ju förutom hoten då. klart man kör med säkra kort.
sen så vet jag många osm är riktigt slut i huvet när det är 14år
Aneksaphtesia idun skrev: "Han e förjävligt vidrigt elak mot min polare. och genom att vara otrogen så e han också det mot sin flickvän " jag påpekade bara att jag tycker hon är lika jävlig mot hans flickvän som han är, då hon medvetet knuökat på hennes pojkvän, och att eftersom hon frivilligt gett sig in i en såpass vriden situation och valt att stanna i 1,5 år så har jag väldigt svårt att tycka synd om henne. och att säga att " i 16årsåldern kan man lätt bli förblindad." är enligt mig att fölolämpa 16-åringar, folk gör idiotiska saker i alla åldrar, att den här tjejen råkade vara 16 när hon gjorde det betyder inte att dumma val är något extra vanligt för 16-åringar
man vaddå är din kompis oxå otrogen? varför är hon isf ens tillsammans med sin kille om hon är kär i den knäppa 27 åringen?
"Girls got balls.They´re just a little higher up, that´s all."- Joan Jett
ok, ändra 16 till 14
i gnesta är det där ett helt normalt förhålande. alla puckon dör ute har innbandy som intresse och en extra fjortis som det utnytjar på fylan.
Misery_chick F21 det hade väl hålit på i 1,5år hon var 16år nu
det är rätt stor skilnad på en kille på 25 och en brud på 14år. och jag tycker som svensk lag att ansvaret liger på den äldre i det här falet.
Aneksaphtesia kolla på mänskligheten, hur beter sig många? inte alla, men många.
jo det är därför jag anser att folk är idioter spcielt folk under 15år och ska därför skydas av svenks lag. som tex från kåta 25 åringar med sjuka fantasier.
självklart håller jag med om att 25-åringen har det yttersta ansvaret och ska ståtill svars. Aneksaphtesia utveckla det där är du snäll
Det ni måste förstå är att han har en otrolig makt över henne. Att han är störd vet jag mycket väl det är därför jag gör allt det här. Ni måste också förstå att makten som han har fåt henne att stanna o hon mår jätte jätte dåligt. Hon är 16 nu snart 17. Han är 27. flickvännen är 24. Flickvänne har sett massa täcken , tex rivmärken på hans rygg,hennes saker i hans lägenhet, fläckar i sängen men e helt jävla blind. eller bryr sig inte , eller korkad? självklart e det synd om henne o det är också mycket därför jag berättat.. hur som så värkar det som att det inte sker nån förändring. han säger att jag var jätte arg på linnea o vill förtöra hennes liv o hittade därför på detta. Och Linnea har , suck, gått med på att säga att det var så eftersom han anars säger att kommer skada mig ( skratt retande) och lämmna henne. och eftersom han e störd, skulle han kunna skada mig om han ville. helt klart skulle han få för sig det så e jag illa ute. Men det jag ororar mig för är linnea, hur fan kan jag hjälpa henne?
idun F16 Det ni måste förstå är att han har en otrolig makt över henne. det har jag inte ifrågasatt, det jag tycker är lite underligt är att hon från början inledde något med en upptagen kille som är nästan dubbelt så gammal som hon själv
för att de började vara vänner och sedan blev hon förälskad. extremt förälskad. sen alla som säger att det starta när hon var fjorton.. jag e inte säker på det. vet inte direkt tiden. men hon e snart 17 och de har varit " tillsammans" i ett o ett halft år... tror det började när hon var 15..i tidig 15års ålder
jag måste fan också säga att din vän verkar rätt efterbliven.
I'm watchin all of ya because your game is so poor
idun för att de började vara vänner och sedan blev hon förälskad. extremt förälskad. men hon visste att han var upptagen?
snubben behöver ändå en omgång stryk. hatar såna här redneck fasoner.
vadå rätt efterbliven. för fan lägg av!! sånt skit snack kan tas nån annan stans. hon har haft vidirga upplevelser innom förhollanden hon innan haft och jag tror att varför det blev så här mycket kan bero på de händelser som innan har skett. ni vet, en mycket typisk "kvinno misshandel situation" förutom att hon inte blir misshandlad i detta förhollende ber om uräkt för alla stavfel
ja säkert.
I'm watchin all of ya because your game is so poor
idun F16 jag kan inte komma på några eventuella tidigare händelser som gör det okej att ha hiop det med en upptagen kille.
ni vet, en mycket typisk "kvinno misshandel situation" förutom att hon inte blir misshandlad i detta förhollende menar du normaliseringsprocessen?
Toastare
2005-01-06 19:32
och vad har hon träffat för killar INNAN hon blev 14? När man var 12 så pussade man på killarna i klassen, när man var 13 började man fatta vad som hände.. men var för upptagen med allt som hände med ens kropp etc.
tiderna utvecklas, o allt sprider sig ner i åldrarna och på mycket e det hemskt. ja herre gud, hon måste varit väldigt liten när hon träffade killen innan som var totalt vidirg.vidgare en denna. ni kan nog lista ut va som hände? eller den informationen ni behöver är att hon då blev vidrigt behandlad. vilket , om man försöker filosofera fram en förklaring kan bero på den tidigare situationen som kan ha lätt till att hon inte tror att hon är mer värd än en andra hans plats. och sen var det HAN som startade det hela. Det är HAN som beter sig vidrigt OCH DET ÄR HAN som e "boven" inte hon
idun F16 "och sen var det HAN som startade det hela. " om hon visste om att han var upptagen från början så startade det hela tillsammans, it takes two to tango vettu "Det är HAN som beter sig vidrigt " javisst är det vidrigt att vara otrogen och att ha sex med mycket yngre flickor. men det är också riktigt vidrigt att ha ihop det med någon man vet är upptagen. "OCH DET ÄR HAN som e "boven" inte hon " ja visst är det det, han är den som gjort något olagligt. men hon har också gjort fel.