Absolut läskigast ni har vart med om?
Ja. Det absolut läskigaste jag har vart med om var i sommras. Jag och några kompisar lodade runt en kväll så ser vi en man gå vid våran skola. Han var kanske vid 45års åldern och gick väldigt konstigt. Han haltade på ett skumt sätt. Hur som helst så uppmärksamma vi oss på honom. Han gick ungefär 30meter från oss med ryggen mot oss. Helt plötsligt vänder han sig om och går bestämda steg mot oss. Han gick rätt långsamt och vi tänkte typ: "Vafan då.". Så vände vi oss om och gick åt andra håller förbi en byggnad på våran skola. Så vänder jag mig om för att se ifall han fortfarande gick emot oss. Då började han springa emot oss då var han ungefär 20meter ifrån oss. Jag skrek åt mina kompisar och vi sprang in på en fotbollsplan allt vad vi orkade och han efter. Vi hoppade ut genom ett litet hål på när vi sprungit till andra sidan planen. Mina kompisar sprang in i ett litet radhus område medans jag och en annan kompis sprang på långsidan på fotbollsplanens utsida. Det var mörkt ute och jag tänkte att han kanske bara skulle lägga märke till vart resten av mina vänner sprang efter som dom var fyra och vi var två. Så stannar vi och andas ut. Helt plötsligt så skrek min kompis och jag vände mig om. Då sprang den där mannen emot oss och var kanske 10meter ifrån oss. Jag höll på att skita på mig och vi sprang för livet in på en tomt och där gömmde vi oss. Det var mörkt ute då så han såg oss inte. Tomten var precis vid cykelvägen och på cykelvägen gick han fram och tillbaka. 3meter åt ena hållet så vände han sig om och gick tre meter åt det andra. Osv. Sen så bestämde vi oss att springa igenom alla tomter så långt vi orkade och det gorde vi. Sen så såg vi inte mannen något mer. Det tror jag är det läskigaste jag har vart med om. Vad är det läskigaste ni har vart med om gott folk?
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Hur gammla är/var ni?, kunde ni inte ha försvarat er om ni var sex pers mot en gammal schleten gubbe ;)? Antagligen var det en narkoman som tänkte råna er och kanske få sig ett assrape.
"I smacked you moms on her ass, she didn’t get mad, she turned the other butt, she can even call me dad."
Ondal P16 Hehe. Vi var tre killar och tre tjejer. Vi är 14år. Dessutom var det roligare att bli jagade. Hehe. :) DnH P59 Jäklar. Det är en sak jag inte skulle vela vara med om. Att bli jagad av en stor hund. Tur att det gick bra för dig!
Totte P-1 Haha okej ;D.
"I smacked you moms on her ass, she didn’t get mad, she turned the other butt, she can even call me dad."
Dessutom var det roligare att bli jagade. Hehe. :) -Ja det måste ju ha varit roligt med de "Absolut läskigast ni har vart med om?"
Tror snarare att dom inte vågade något annat.
Soy-Soy P59 Yees. Det var det läskigaste jag har vart med om. Och fan. Tänk om det var en jäkla knarkar gubbe som slängde fram en kniv eller nånting? Visst skulle vi kunna slå ner snubben men någon av oss skulle ha kunnat bli skadade. Ondal P16 Precis.
jag hamnade i sett slagsmål med två snubbar, helt plötsligt springer de därifrån. jag märker att jag blöder ovanfär vänster ögonbryn o tror att nån av de har spräckt ögonbrynet med klackring eller nåt så jag börjar springa efter. polarn håller i mig o säger till mig o softa, o han lyckas hålla i mig. helt plötsligt kommer fett med snutar o en ambulans o de försöker leda mig till ambulansen men jag e inte alls sugen på det, jag vill slå sönder de där fittorna som började slåss med mig. ambulanspersonalen spänner fast mig vid en bår med polisens hjälp o så säger en av dem, helt lugnt: du får ta o lugna ner dig lite, att bli knivhuggen e allvarligt. då kände jag att jag var fett svag o knappt orkade göra nånting, innan hade adrenalinet hållit mig igång men när jag insåg att en av de där snubbarna hade stuckit in en kniv i mitt huvud blev jag rätt skraj. ä
ä
antingen gbg-01 eller när jag fick el direkt från väggkontakten in i kroppen. har förträngt massa skit så jag vet inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"när jag insåg att en av de där snubbarna hade stuckit in en kniv i mitt huvud" ajjjjjj :S "Antagligen var det en narkoman som tänkte råna er och kanske få sig ett assrape." hahha fett synd iaf det läskigaste jag varit med om hmmmmm...hänt mycket kommer inte ihåg men här är en grejj.. Hände för ett par år sedan, jag och en polare bombade mitt inne i stan runt 6 tiden, men det var rätt mörkt..Iaf när vi körde på en vägg där, så körde jag på en dörr, plötsligt----------- öppnas dörren och vi börjar springa som fan hahaahha..Sen var vi två kvarter bortdärifrån och vi garva typ som fan hahha.. DÅÅÅ.. vänder jag mig om så springer en ASSTOR (verkligen skitstor snubbe) som springer emot mig & jag förstod att det var han som öppna dörren, han tar värsta greppet på mig då på armen och håller mig i stengrepp..Jag var ju runt 13 år då så jag var rätt skrajj och han sa att han skulle ta mig till polisen hahha, så jag sa flera gånger släpp mig etc..Men det funakde inte, så jag slog till honom och slet mig, sen sprang jag som bara fan sprang flera kvarter & sedan in på tunnelbanan och åkte tryggt hem med högpuls haha.. Kanske inte så läskigt men var det bästa jag kom på nu :D
antingen dödshotet från grannen, eller när jag såg ett spöke i badrummet. spökhuset på liseberg är också rätt läskigt.
We call them winerbrods.
elle-fant P22 Jäklar fan.. Shit! Freddman Haha. Helt bra. :P
Demirel P18 Det där skulle du aldrig ha sagt. Jag har kontaktat psykhuset i Borlänge och där ska du få vård. Du kommer må mycket bättre efter ett eller två år på sjukhuset! Haha. Nej, skojjar med dig. Men fifan vad äckligt! :S
Demirell: shit det där låter inte bra. När jag var liten va jag med om liknande saker. Det va när jag hade feber som jag började yra. Jag kunde kuta omkring mitt i natten och spotta och fräsa. sen skrek jag massa olika saker. En gång tog jag fart och slängde mig pladask på golvet och skrek: HJÄLP JAG DÖR!! Allt detta gjorde jag på grund av mardrömmar som jag hade. Jag drömde tillexempelt att jag fick massa pengar och pengarna bara snurrade framför ögonen på mig, anledninge till att jag flippade ur för det va att jag inte visste vart jag skulle göra av pengarna. Detta borde jag inte berätta men en gång drömde jag om små färjglada kaniner som hoppade omkring på en kulle och skrattade som dom gör i de värsta skräckfilmer. Under tiden sprang jag omkring i lägenheten där vi bodde då och skrek allt vad jag hade. sen kom min pappa och försökte lungna ner mig. Då Drog jag värdens spottlåska på fönsterrutan. dessa feber-mardrömar har jag växt ifrån men så fort jag får feber så går jag på alvedon. "2 st var 4 timme tills jag blir frisk.
nicke-k P17 Du och Demirell kan bli cell kamrater om ni vill? Så kan ni springa omkring där på nätterna och härja. Hahahaha. Sjukt läskiga saker man kan göra i sömnen alltså.
äsh fan, feber-hallucinationer e fett vanliga när man e små. På family guy fick ju den lilla killen såna halluscinationer. Jag har själv haft dom men har oftast bara gått in i duschen och duschat till jag vaknar då.
http://felidae-music.com
Mitt läskigaste minne är nog 2, en gång när vi smäller en snöboll på en bil, så hör vi hur han tvärnitar... Vi är 3 st så vi springer in på Malmborgs parkering (malmö-limhamn), så kör han efter oss, tillslut blev det katt och råtta runtom 3 containrar... Det var scary, var kanske 14 år... Sen så är det inte så läskigt utan att det gjorde bara så fy in i helvete ont när vi spelade fotboll. Vet inte riktigt om någon har fått en RIKTIG SMÄLL på pitten? Bollen är i perfekt läge för en bicakletas (stava.nu) och så kommer jag och hoppar över honom så jag nickar bollen, det blir mål och som bonus får jag hans spark rätt på kulorna, har aldrig varit så svart i mina ögon någonsin... Kunde bara höra en massa prat, mådde illa av smällen så tog de och bar mig till bänken. Jag fick veta hur det kändes att vara blind i 15 min!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de läskigatste jag varit med om är att leva.........
no one cares about my broken TV, i just sit in my sofa all day smoking weed
det läskiga jag varit med om var när jag var på landet med familjen för förra sommarn typ. när ja skulle sova började nån dunka i väggen, jag sover vägg i vägg med min lillasyster och lillebror. sen hörde ja farsan skrika till morsan att hon skulle komma, att min lillasyrra (då 11 år) inte andades. hon låg och blåse salivbubblor, var helt förvriden i kroppen och ansiktet. jag trodde att hon skulle dö och fick panik. mamma ringde ambulans men eftersom vi var på landet tog det ungefär 40 minuter innan ambulansen kom. då hade hon vaknat lite iaf och sen fick vi veta att hon fått ett epileptiskt anfall, och ett väldigt stort sådant,
Vem fan bjöd henne?
Har inget direkt minne... Men att bli beskjuten av en bombtårta (1 vecka sedan) var inte speciellt trevligt :D
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!
K4 P16 Neej? Bono P18 Hahaha. "Bombtårta"? Haha. Vafan är det? :P
ehm. pistolhotad en mörk kväll är nog värsta.
antagligen dödshot pga "falska" anklagelser för övergepp.
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."
substitute P21 Neej? Är det sant? Berätta?
Demirel P18 Förlåt men.. Hoppas du inte får några drömmar om det. :P
Demirel P18 Jag hoppas att du inte ger mig mardrömmar om dig nu.. *Ryser* Då ska jag skicka elaka meddelanden till dig och kalla dig elaka saker som sjusovare eller andra ord! Så passa dig.
I was in the Vietnam. Nä men jag har faktiskt inte varit med om något hjätte läskigt.. Blev jagad av nån alkis då å då när jag var liten och blev förföljd av en knarkare för någa årsen som försökte ta sig in hem till mig.. han kunde inte prata, bara grymta och göra sjuka ljud.. Men något hjätte hämsikt har jag inte varit med om dock.
mantis P19 Om inte du tar det där som jätte läskigt så får du följa med Demirel och Nikke-K till sjukhuset. Skulle fan skita på mig om en pundare försökte ta sig in i mitt hem!
Totte2 P-1 Jo, det var iofs ganska läskigt när jag tänker efter.. men jag hade koll, jag visste vad jag skulle göra - Putta honnon när jag öppnade porten och stäna fort men det var där det gick snett. Jag klämde hans hand men han fick öpp dörren och då blev jag rädd! ..Han trodde jag skulle gå upp för trappan så han började gå upp med då tog jag hissen och precis när hissdörren hade låsts rycke han i handtaget.
Jag tänkte att jag skulle försöka nocka honnom i min förtvivlan men han var mycket större.. jag var bara 15 bast eller nått då, Han var en stor man
rebl: ett hugg. doktorn visade på pekfingret ungefär hur djupt o det var mellan lederna, asså nästan halva fingret. skar av nerverna som kontrollerar käkmuskulaturen o fuckade upp det. ä
ä
Jag var utomlands och fick höra av en lokal snubbe att tjejen som kom ut ur min bungalow var den ----sista---- man skulle sätta på för hon knullade med allt & alla! Mycket riktigt så visade det sig att hon gjorde det oxå under den veckan jag var där. Kondomen sprack givetvis just under den natten så jag var övertygad om att jag hade fått HIVen... Usch vad jag mådde dåligt ett bra tag då...Visade sig dock att jag var hur fresh o clean som helst när man testa sig hemma. Vill påpeka så att nu inte alla tror jag e värsta torsken att hon inte var en slyna som tog betalt utan bara en vanlig slutwhore som gillade sex. höhö
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Var i spanien med skolan.. typ några spanska grupper som åkte.. andra dagen så urartade en först så trevlig utekväll till Sprit Vm mellan mig och en kompis... efter att har irrat omkring i bara kalsonger i Barcelona så vaknade jag dagen efter på ett sjukhus.. lärarna satt runt mig i en ring och såg inte såå överdrivet glada ut.. jag hade inte gått att få liv i på natten.. eftersom jag forfarande var jävligt dragen så tog det ett tag innan jag fattade vart jag var.. när jag sen skulle kliva ur sjukhussängen insåg jag att jag hade en blöjja på mig :) lyckligtvis tom *ljuger* läkarna sa att om jag hade druckit ett glas sprit till så hade jag dött.. inte så härligt kanske.. fick hämta alla mina kläder hos polisstationen dagen efter.. de hade hittat dem på stranden och trott att jag hade drunknat.. åk runt med båtar och letat.. Det läskigaste med detta var att jag inte kommer ihåg ett skit från hela kvällen.. 6 timmar fullständig minneslucka.. Peace!..
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
en till läskig grejj var när jag och mina småkusiner var och badade nere vid den idylliska stranden vid deras sommarställe.. det ligger vid havet.. helt plötsligt hör jag minstiningen börja ropa en bit ut i vattnet.. han och sin lite äldre bror har börjat sugas ut i vattnet.. efter bara några sekunder har dom sugits ännu längre ut.. minstingen får ännu mer panik och börjar grina.. han klamrar sig fast på ryggen på den lite äldre och hänger där för att inte sjunka.. eftersom det var sent var det bara jag på stranden med dem.. jag får också panik och springer och hämtar en livbojj.. kastar ut den, men GLÖMMER att håla i den lilla linan.. på nåt jävla vänster lyckas bojjen åka mot vågrna och kommer till sist ut till dem, som är riktigt långt ute nu.. sen springer jag och hämtar en stor gubbe som fick simma ut och hämta dem.. eftersom jag var liten kunde jag inte göra det.. som belöning fick jag EN krona av min generösa morfar.. han sa att det var en symbolisk summa.. haha :)
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
*Skänker en applåd till Broder P18*
http://felidae-music.com
Det läskigaste jag har varit med om.. o jag menar det helt ärligt. Det var när mitt ex sa till mig att hon älskade mig... Sjukt kusligt... Andra grejer är ju lixom inte så skrämmande, jag har blivit knivhuggen,arresterad,Gått omkring en hel fucking natt på en fucking ö helt ensam, asså går inte o förklara men de va nåt som ni alla hade skitit på er för.....
Hade varit ute en natt i Spanien, var ruggigt bäng och så vidare... Klockan 4 var jag iaf hemma och skulle sova, hade skola morgonen efter. Satte på min calefactor (typ en... värmegrej. typ som ett element) eftersom min rumstemperatur låg på en blygsamma 8 grader. Tyvärr var jag sjukt trött och somnade utan att ens ha tagit ur mina hörlurar ur öronen, och med min calefactor på. Klockan fem i sju vaknade jag igen av att jag hade en ganska svidande smärta pa min högerfot. Jag öppnar ögonen och ser att min rum är helt jävla rökfyllt och 30 cm höga lågor står upp ur min säng. Instinktivt tog jag min vattenflaska som stod bredvid sängen och hällde på, reste mig upp och började hoppa och slå på elden tills den släcktes. Hela rummet var helt rökfyllt och jag upptäckte att jag inte kunde andas så bra, så jag gick ut ur rummet. Onekligen fanns det rök i vardagsrummet också, så jag öppnade balkongdörren och alla fönster i närheten (inkl. mitt rum), sen ringde jag min vän Arvid och förklarade situationen samt bad om att få komma dit istället. Kunde inte vara kvar där, lukten av brända dunfjädrar satt överallt. Det luktar sjukt illa, kan jag informera er om. Iaf så var alla mina kläder i mitt rum också, sa jag gick runt i en ruggig dag och luktade murre... Mådde skiiiitilla. Hade liksom ett 40 cm brett håll genom mitt fina duntäcke som jag importerat från Sverige och lukten satt kvar i 2 veckor. Men det gick bra. Jag är fett glad att jag låg på rätt sida, hade jag legat på andra sidan sängen och inte bränt foten hade jag nog inte skrivit det här idag. Aja, pis. Det var läskigt iaf.
0034
MAssa läskigt här...! Detta hände dåja bodde med morsan o syrran o gick på högstadiet!! Vaknar en vanlig morron för att gå t skolan typ 07 lr nåt..trallar igång med morronsysslorna. Plötsligt kommerja på att d é helt dödstyst i lägenheten! Blir lite paranoid...men viftar snabbt bort d. Menså kallarja på syrran för att kolla...ingen svarar? Jag käkar klart frullen..men sen blire lite väl spooky oja går runt i lägenheten för att kolla vart alla är. Alla rums dörrar är stängda såja går in o kollar...alla sängar är obäddade o stökiga, både syrrans o morsans. Blir sådär skiiitskraj...plötsligt märkerja att ytterdörren står på glänt...då vetja inte vaja heter äns av skräck....ringer snabbt sombaden t mammas jobb! Hon svarar inte..men receptionisten säger att morsan inte ens kommit t jobbet? Nu äja så skraj attja sakta, med stortån, öppnar garderåbsdörren för att kolla....ingen där...i värsta skräcken hittarja en gammal drillpinne....o tar d som vapen! Nu smygerja runt i min egen lägenhet, med mitt vapen i högsta hugg...som i dåliga actionfilmer, på fullaste alvar o letar efter nåtja inte vill hitta...letar genom alla rum, garderåber, under sängar, under täckena, balkongen, skåp o allt annat somja kan komma på...hittar ingenting!! Blir lite lugn iaf..för attja inte hittat nåt hemma...plötsligt vaknarja på vardasrumsparkettgolv av att morsan undrar vafföja ligger här istället för att vara i skolan?? Jaba hoppar till o fummlar efter mitt "vapen"...men ser morsans skeva blick o slappnar av. Tror att allt är mardröm men morsan förklarar att hon blev tvungen o åka med syrran i ambulans t sjuka mitt i natten för atthon hade fått blindtarmsinflammation! Jaba fattar inge...av de som hänt lr av deja haft för mig innan morsan kommit hem! De är nog de mest skrämmande... ...lr näja såg min farsa några timmar efter atthan hjärtoppererats....
Flying inbetween..
2 läskiga... En i samma ton som de flesta här alltså berör våld o så.. Vi var på väg hem efter bara en vanlig filmkväll... Det var en rätt oskön sommarkväll för typ 4 år sen, kommer ihåg att det var en rätt skarrig kväll, det var dimma o grejer. Helt plötsligt dyker det upp 3 snubbar. En av dem går fram till mig och säger med öststatsbrytning "We need money for the substation" och börjar rota i mina fickor, jag tar bort hans händer och säger "I don´t got any money". Då får jag en käftsmäll och "You shut up!". Samtidigt ser jag att hans 2 polare går emot mina kompisar. Inser att nåt måste göras så jag tar tag i hans huvud för att, fan vet jag, brotta ner honom eller knäa honom i ansiktet eller nåt, vi sliter i varandra ett tag tills jag lyckas knuffa bort honom, får en spark i sidan och lubbar därifrån hem till en polare. Väl hemma hos honom märker jag att jag blöder från skallen. Vi tar varsitt "vapen" (nunchakus och en jävla käpp) och går tillbaka för att se hur det gått med de andra, som också lubbat. Ringer och får veta att en kompis gömmer sig i en container och har ringt polisen... Det var en rätt skarrig upplevelse, men jag var inte rädd då... När jag väl fick smällen försvann rädslan men det var en ganska obehaglig upplevelse i alla fall. Den andra var i juni 2004, jag och mitt ex var i Vang Vieng, Laos. Vi gjorde den här standard grejen med att åka däck längs floden. Det var en jäkligt soft dag så vi låg bara och chilla och drack öl och rökte vid alla dessa små softa stopp. Plötsligt börjar dock himlen mörkna, så vi drar vidare, tänker att vi väl vara nära slutstatioen ifall det blir oväder. Himlen börjar låta och sen börjar det ösregna. Det drar dock inte ner på humöret vi sitter fortfarande o skämtar. Plötsligt slår dock blixten ner, jag ser den, kanske max 1 kilometer längre fram i floden. Det skarrigaste är dock att man kände när den slog ner alla fick sig en liten stöt. Då börjar alla panika, en tjej börjar gråta, en annan skriker "its not safe in the water!" och mitt ex plus en annan tjej tar sig i land... Jag försöker också, men jag är ganska långt från land. Det går inte med den vanliga paddlingen, så jag hoppar i vattnet och försöker simma, men det är för strömt och jag slår i flera stenar. Jag trodde på allvar att jag skulle kola vippen. Men med en kraftansträngning lyckas jag. Vi söker skydd, efter att ha sprungit genom ett risfält (jäkligt vassa växter) hos en gammal laotisk gubbe i hans hydda. Väntar ut ovädret för att sedan tagga hem. Skarrigt som fan.
mantis P19 Jag säger bara en sak: Shit re. Smoke-daweed P22 Jäklar. Fan vad äckligt. :S Soy-Soy P59 Haha. Nejnej, inte alls skrämmande.
shit, läskiga stories ni har...:P Jag vet att jag har varit livrädd hundratals gånger men jag kommer inte ihåg något av det särskilt bra, har väl förträngt det, hehe.... Det enda som jag kommer på just nu är när jag och en kompis var i några kvarterr där det ofta blir bråk o skit, vi var där för att typ "smyga", vi var bara kanske 12 bast, sen helt plötsligt så ser några äldre oss och blir ganska lacka...vi lubbar ifrån dom och gömmer oss, senare tror vi att läget är lungt och vi vågar oss fram från vårt gömställe men DÅ kommer ett helt jävla gäng på 10 pers och några har med sig knivar och hockeyklubber o skit och dom ser oss, vi springer som fan då... Då var det gott med adrenalin :) och jag var sketarädd
shiiit, har läst igenom hela skiten nu,,:P d e fett kul o läsa om sånt här hehe. haha men ja håller me t-roc asså, "Han gick rätt långsamt och vi tänkte typ: "Vafan då.". haha,, asså d verkar fett läskigt o man kan verkligen se d framför sig! men ändå kul:P haha,. äger,, piiiiz
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
t-roc P24 Här berättar jag om världens läskigaste grej och du skrattar åt ett par ord! :O Haha. Nej, jag skojjar med dig. Haha, det är sant. Lite fult låter det.
"...Vi tar varsitt "vapen" (nunchakus ... "
"Khadaffi sitt imperium på livets tre goda – kommunism, islam och kvinnlig värnplikt"
Totte2 P-1: En fyrverkeri-pjäs som skjuter ut "Air-Bombs", ganska kraftiga, la den i ett lekparkshus men tryckvågorna från de första fick den att välta och sedan var det bara att söka skydd fort :D
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!
Totte om det var roligare att springa ifrån han istället för att stanna och slåss, samt att det var det läskigaste du varit med om, så har du fan levt skyddat. det läskigaste jag varit med om var när jag och mina dåvarande vänner åkte fast på Scharins :( fyfan vad rädd jag var.. blåljus och allt.. ;( och ovissheten på om vi skulle betala allt, och hur mycket.. och vem som skulle betala vad och allt.. :( usch jag får rysningar.. men på ett sätt var det bra också.. för det fick mig att rycka upp mig.. men det var så jävla hemskt =(
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
när jag blev pistolhotad mitt på dagen i en park mitt i Sarajevo..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
det måste nog ha varit en gång när ja tagit med två polare på min skolas "insparksfest" som var i Rålis i sthlm för typ ett år sen. Båda var fulla som ägg och jag var väl full men hade ändå "kontroll" så pass att ja visste hur man tog sig hem och att jag inte skulle dricka ngt mer för den kvällen (med tanke på att ngn skulle va tvungen å få hem de andra två =) haha). efter några timmar där så lallar min ena polare iväg och hookar up med ngn snygg kille ; ) och sen ser vi inte henne mer för tillfället å efter en stund får min andra polare L väääärsta panikångest-attacken (vilket vi inte hade en aning om att det var Då). Jag kan hjärt-& lungräddning etc så det var inga problem så men det var fan panik när hon slutade andas helt och jag var den enda som visste hur man skulle agera..jäkla adrenalin räddade mig totalt, blev spiknykter för tillfället och kom precis ihåg hur ja skulle göra å allt. läskigaste ja varit med om på länge, speciellt under de omständigheterna, ute i en park i sthlm med (endast) massa fulla ungdomar ganska så långt ifrån övernattningslägenheten min mamma har i stan, där vi tre skulle sova PLUS att ingen av oss bor/bodde i sthlm så det var ju inte direkt att man ringde föräldrarna och bad dem komma å hämta oss. 7 mil! tjena!
åkte taxi hem från mitt ex, o killen som körde taxin kan väl ha varit i 40 års åldern..han säger hela tiden, har du haft det trevligt ikväll, var det din pojkvän som följde dig till taxin? du är väldigt vacker, bla bla, jag säger mest mm, o tänker bara att jag e snart hemma. så börjar vi närma oss o han säger, om du vill kan du få turen gratis, o jag bara tittar på honom så säger han, om jag får dig, jag bara ööh, wtf!?! började få lite panik eftersom jag bor mitt ute på landet o närmsta byggnaden kunde man inte se, så han stannade vid sidan av vägen o frågade om jag inte ville lägga mig ner (jag satt i baksätet) jag går aldrig med kniv men jag gjorde den kvällen av någon strange anledning, sitter där i taxin o funderar om jag ska behöva använda den. han tittar på mig o så lägger han sin hand på mitt knä, men jag blev inte rädd utan jag blev fett lack så jag kastade bort hans hand o sa till honom att han fan heller skulle få nått av mig o jag sa till honom att ge mig hans idnummer, sen går jag ut, öppnar framdörren o kastar en krona på honom sen går jag bakom bilen ner till ett par vallar så han inte ska se mig, sen börjar jag springa bakom vallen mot vårt hus. (jag är glad att jag inte är en tjej som använder högklackat allt för ofta, mina gympaskor var gjorda för lite terränglöpning mitt i natten) sen en annan gång när jag var på väg hem från bussen, det tar kanske så, 20 min att gå från bussen hem till mig, kommer fram till en stor väg, som var helt öde klockan var kanske halv tre (detta var på ungefär samma ställe som det medtaxin) ser en bil stå parkerad vid en tkorsning, tänker inte så mkt förrän jag ser att den står för nära korsningen för att vara parkerad, o det sitter två personer i bilen, så jag hukar mig vid samma vall och smyger mig förbi sen bakom bilen över vägen, över nästa vall o lägger mig ner för att höra om dem såg mig, då hörs dörren öppnas åp bilen o någon går ut, jag börjar springa hukad bakom vallen o hör samtidigt bildörren stängas o bilen startar, sen när jag tror det kör iväg svänger den o börjar köra längs med vallen, eftersom jag vet att det kommer en äng längre fram o där e omöjligt för en bil att köra fram tar jag en risk o slutar springa enrhukad o börjar springa upprätt istället, då slår dem på helljuset o kör bredvid mig där jag springer, sen kommer vi fram till ängen nästan samtidigt men jag är lite före eftersom vallen är närmare ängen, så jag springer in på ängen o kastar mig ner i det höga gräset hör hur bilen stannar o dem har ljuset riktat ut mot ängen, ingen går ut ur bilen på kanske 20 minuter så jag kryper mot vårt hus riktning, sen hör jag dören till bilen öppnas, så tänker jag, jag har två val, antingen liggr jag här o dem se rinte mig, eller så reser jag mig o springer. jag låg stilla men då höra jag en bildörr öppnas igen o två börjar snacka, så jag tänker, dem kan ändå inte lämna bilen där o jag känner till detta stället bättre än dem flesta så jag springer, jag kunde hör amitt hjärta slå så jävla skrajj var jag, men jag sprang över ängen o därifrån hade jag mkt närmare hem änm dem hade för vägen til vårt hus från den ängen är en stor jävla omväg, så jag kommer hem helt andfådd hela huset sover går o lägger mig, o det enda jag funderar över är, vafan ville dem o vem var dem? some fucked up shit...
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
igår var jag så rädd att jag inte visste vad jag hette... min flickvän gick hem från en fest och vi pratade i telefon. så säger hon helt plötsligt att det är nån som förföljer henne, efter att ha sett henne i en port men han försvinner upp och syns inte till... så vi tänker inte mer på det, men när hon nästan precis hemma (vilket jag inte visste medans vi pratade, jag skulle möta henne men hade missat henne på vägen jag trodde hon var på en viss gata) så hör jag bara "ahh shit, nej älskling" och sen *klick*... (till historien hör också att jag trodde snubben satt i en bil,vilket han inte gjorde). och jag trodde hon var på väg att möta mig, inte hemma. så jag springer upp på gatan där vi skulle mötas och bara vrålar så jävla högt jag kunde och var beredd på att döda vem som helst som hade rört henne. men gatan är förbannat lång och jag såg inte till henne, så jag fick panik och ringde 112... jag var helt förstörd. jag glömde bort att 112 var nationellt och jag visste inte om dom kollade nummer och så och jag bara babblade på vad som hade hänt, var jag/hon var helt osammanhängande tills jag fick ge hennes nummer och medans dom pratade så fick dom kontakt med henne... då tackade jag för mig och ringde upp henne. då visar det sig att hon blivit förföljd, till fots av en snubbe ett bra jävla tag och inte långt från porten hade han dykt upp och börjat springa efter henne... då fick hon panik och sa det jag skrev innan innan hon la på, och började gräva efter nycklar. tack gode gud så var porten skev och därmed öppen så hon kunde bara rycka upp och dra igen. sen sprang hon in till lägenheten och sen... så jag ringde jag henne och gick hem. jag lovar, jag var beredd att döda. dessutom för att krydda på så är jag inom mindre än en månad bostadslös och arbetslös, min flickvän likaså. fast hon har det värre för hon är bostadlös från och med idag. whoopidoowey. (vet inte om jag får skriva det här, om jag inte fick det, sorry älskling) men jag var tvungen att skriva av mig lite,allting har chockat mig. och nu kan jag inte sova.
phatie : Men panikångestattacker får en inte att sluta andas. Hyperventilera möjligen.