I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Absolut läskigast ni har vart med om?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-01-04 14:17

Absolut läskigast ni har vart med om?

Ja. Det absolut läskigaste jag har vart med om var i sommras. Jag och några kompisar lodade runt en kväll så ser vi en man gå vid våran skola. Han var kanske vid 45års åldern och gick väldigt konstigt. Han haltade på ett skumt sätt. Hur som helst så uppmärksamma vi oss på honom. Han gick ungefär 30meter från oss med ryggen mot oss. Helt plötsligt vänder han sig om och går bestämda steg mot oss. Han gick rätt långsamt och vi tänkte typ: "Vafan då.". Så vände vi oss om och gick åt andra håller förbi en byggnad på våran skola. Så vänder jag mig om för att se ifall han fortfarande gick emot oss. Då började han springa emot oss då var han ungefär 20meter ifrån oss. Jag skrek åt mina kompisar och vi sprang in på en fotbollsplan allt vad vi orkade och han efter. Vi hoppade ut genom ett litet hål på när vi sprungit till andra sidan planen. Mina kompisar sprang in i ett litet radhus område medans jag och en annan kompis sprang på långsidan på fotbollsplanens utsida. Det var mörkt ute och jag tänkte att han kanske bara skulle lägga märke till vart resten av mina vänner sprang efter som dom var fyra och vi var två. Så stannar vi och andas ut. Helt plötsligt så skrek min kompis och jag vände mig om. Då sprang den där mannen emot oss och var kanske 10meter ifrån oss. Jag höll på att skita på mig och vi sprang för livet in på en tomt och där gömmde vi oss. Det var mörkt ute då så han såg oss inte. Tomten var precis vid cykelvägen och på cykelvägen gick han fram och tillbaka. 3meter åt ena hållet så vände han sig om och gick tre meter åt det andra. Osv. Sen så bestämde vi oss att springa igenom alla tomter så långt vi orkade och det gorde vi. Sen så såg vi inte mannen något mer.

Det tror jag är det läskigaste jag har vart med om. Vad är det läskigaste ni har vart med om gott folk?

www.myspace.com/republik16 jaynez mannen