I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ska man berätta att det inte va samlag??

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-01-03 22:59

Ska man berätta att det inte va samlag??

Jag träffade en kille förra veckan... jag åkte hem till honom, och skulle sova över och allt. Han har berättat förr att han e oskuld och det längsta han har gått med en tjej är "Hånglat nåra minuter på dansgolvet typ..." efter ett ganska bra tag så hettade det till och vi skulle då ha sex. MEN han va inte tillräckligt hård, så han kom inte in (han va väl nervös eller nått..) så att det blev bara lite oralsex tillslut. men senare så sitter han o säger "Man kan ju nästan säga att jag har förlorat oskulden nu"... eeeeeh... njaaa..... och jag har sett att han har skrivit på internet att "jaja igår hade jag sex för första gången ..fasen så skönt asså"

hmm... frågan e ju då... tror han att vi hade sex som i samlag?? Eller snackar han om oralsexet?? Vilket jag inte tror...

Och ska jag berätta för honom att det inte (enligt mig) räknas som sex*??? Eller ska jag låta honom gå o va glad??







*Samlag

If we are what we eat, then Im fast and cheap!