När min första kärlek gjorde slut sa jag inte ett ord till honom, fastän jag ville skrika, slå, hata och samtidigt be honom ta mig tillbaka. Jag började dra mig undan från mina vänner, som inte förstod vad som hände med mig. När folk gjorde mig illa gick jag bara min väg, satte mig i min säng och läste eller lyssnade på musik. När min pappa ställde in saker vi bestämt lade jag bara på luren i örat på honom och gjorde någonting annat. Jag reagerade aldrig. Iofs så blev jag ganska bitter, fast mot de människorna som inte förtjänade det. Istället för att berätta för mitt X hur mkt han sårat mig fick min bästa killkompis ta den skiten. Istället för att berätta för pappa hur mkt han sårat mig fick mamma ta det. Till slut frågade mina vänner vad det var jag höll på med, och om jag verkligen ville ha dom kvar som vänner. Jag fattade inte hur illa jag gjort dom förrens dom berättade. Och hur dåligt jag behandlade mamma det har jag själv förstått. Jag berättade hur jag kände och hur arg och ledsen och sårad jag var för mitt X. Jag släppte ur allt jag hade hållt kvar när han dumpade mig.jag skrek och skällde och berättade hur illa han gjort mig, och faktiskt så blev det bättre... det tog ett halvår innan jag berättade det för honom, och under det halvåret saknade jag honom otroligt mycket.längtade jämt efter honom och hade helt enkelt inte kommit över han. Men efter att jag berättade för honom...Jag saknar honom inte längre! Jag tror jag behövde berätta det för honom, inte för att han skulle fatta, utan för att jag skulle få lätta på mina känslor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.