vad gör ni när ni inte kan sova?
jag brukar titta på film tills jag inte kan hålla ögonen öppna.
Funkar inte för mig, eller det ska vara en riktigt tråkig film isåfall. Öppna fönstret och fixa nya lakan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Somna till tv:en är klart en smash hit för min del!
ja brukar linda in huvet o hela kroppen i täcket o ligga som en köttbulle typ...då brukar ja somna...
som virre.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
gå upp och ät nått, då sätter kroppen igång att arbeta maten, energin läggs på matspjälkningen och du blir tröttare och somnar..
mest en kul grej...? (känns barre bus)
Jag ligger i sängen och försöker att slappna av. Tänka så långt in i huvudet som möjligt och värkligen konsentrerar mig på att ha ögonen så stängda som möjligt så länge som möjligt. Till slut så ligger man där helt avslappnad och en kvart känns som en sekund. Man brukar komma på sig själv vara i det där tillfället men gör man så om och om igen så somnar man. Haha. Jag har grymma erfarenheter!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
är de nån som försöker komma på hur de känns ögonblicket man somnar?
Producent
2004-12-29 02:34
whoa!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
å inte kunna sova är sjukt jobbigt, är oftast när man har för mycket skit i skallen å ligger å funderar men finner ingen lösning.
Cadenza
jag brukar... ignorera att jag inte kan sova... utan tänker att jag ligger alltså vilar jag och det är ju bättre än inget... och om inte de fungerar så är de bara att dunka huvet i väggen så man svimmar...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
sitter på whoa o msn =)=) musik! jepp
njaa ja brukar sitta vi datorn tills ja e trött typ 5-6 på morron sen slänger ja på p3 dom har soft snack att somna till :)
runka funkar bäst
Efter punkt stor bokstav.
beror på humör men mitt bidrag till tråden blir att läsa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
runka, då blir man alltid gött avslappnad. tips =)
LEGALISERA CANNABIS
Kollar på film tills man inte kan hålla upp ögonen e nice men jobbigt. Runken är en klassiker men det finns gånger då den inte heller är tillräckligt.
jag likgger och bygger beats genom att ligga och trumma med fötterna mot madrassen + gaderoben... det hjälper inte, så då brukar jag läsa, titta på film eller lösa korsord... korsord är bra... man använder hjärnan och ögonen tillräckligt för att bli trött... mmmm
Läsa, dricka te med honung, öppna fönstret så rummet blir svalt, dricka ett glas mjölk, och fan inte funkar det
http://felidae-music.com
äh, twinky + xend0r... man kan visst hålla sig vaken... dte är när man håller sig vaken dte blir roligt ju.. :x käka 1.2g tegretol retard och drick sprit, då spyr du tills du svimmar då somnar du garanterat... nu ska jag göra som kineserna och kissa bye
Badass_R-O-B P21 Jag hade theralen utskivet förr, men det funkar inte. Hur många rör tar duvarje gång? Blev bara torr i munnen,. Fick Remeron istället, och det funkade i en vecka typ, sen blev man van vid dom. Nu käkar jag däremot ingenting, men sovar bra ändå. Brukar ta en nattlig promenad in till stan, käka en hamburgare och gå hem igen. Då somnar jag alltid inom 30min :> Var dock längesen jag hade riiiktigt svårt att sova...
SFW: självklart, jag har hållit mig vaken. men lägger man sig ner och blundar så somnar man ju garanterat. :D
Jag ligger i sängen och orkar inte göra något annat för att jag är så jävla trött! ...Men kan endå inte somna.. sjukt!
läser en bok, pluggar, sitter vid datorn och lyssnar på musik som vanligt, inne på whoa, spelar data, aftonblandet.se ect joggar mitt i natten händer ibland....
Läsa funkar jävligt bra. Dricka 2-3 folköl kan ha en sömngivande effekt också, nackdelen är att man blir så pissenödig. Annars brukar jag vilja vara vaken så länge som möjligt för att få så mycket fritid som möjligt. Sedan ångrar jag sönder mig på jobbet dagan efter att jag aldrig prioriterar sömn
Det är inne med mobiltelefoner igen
Nu kunde jag inte sova i natt heller.. Men jag låg stilla i sängen hela tiden som vanligt, bara fötterna som inte är stilla.
rulla en krona på knogarna
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
man räknar tyst i huvudet sen sommnar man när man är vid 200 för att det e så tråkigt hehehfett soft
No Habla Espanol
ryger
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
Jag tar en tampong & kör upp den lågt upp i arlset .. sedan springer jag väll en 3 -4 varv runt min gård .. Det funkar galant
Rush Got Talent
Mawee nice... det ska jag fan testa... ice-cold säger att mman blir trött av mig,,, när jag tjatar huvudet av folk, det är nice. speciellt eftersom han gillar det ;)
mawee hahaha xD tänk på göran persson .. då brukar man somna gött
sitter på whoa? hahah.
What I said, yo!
Inget slår att gymma stenhårt på kvällen! Seriöst...man blir segare och tröttare en...jag vetefan alltså!!! i och för sig bor jag bara 50m ifrån gymmet så det e en fördel
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
jag har problemet att hålla mig vaken atm... 4h i vaket tillstånd, högst! shit. amfetamin? *suck* :P
lägger patiens på mobilen, fan va uttråkande det är, somnar lätt efter det
runka, äta, pissa, kolla tv.. I den ordningen.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Jag brukar alltid somna på tåget, även fast jag inte är trött.. Vet inte vad det beror på. Iaf.. Hemma händer det att jag fantiserar om att åka bergodalbana eller bil eller nått.. haha :D helt sjukt, men det funkar ibland
Ivan_Drago2 P28 Haha fan va ballt händer samma sak för mej, men jag öppnar inte ögona ligger bara kvar i en minut så somnar jag fort som fan. Annars skissar jag väl eller spanar på tv.
what is love, baby dont hurt me,dont hurt me ,no more!
ritar, kollar på film, lajjar på nätet, läser, spelar... såna saker. tjänar ingenting till att ligga och försöka sova om man inte kan. då är det bättre att göra något. synd bara att man inte får diska och möblera om på natten där jag bor. blir alltid sugen på det när jag inte kan sova.
onanera
läsa rocky/whoa/prata telefon/lägga hjärter på min laptop från skulan =)
Vem fan bjöd henne?
göra armhävningar tills man e helt fuckad i armarna, och situps, sen så sover man götta
brukar tänka, försöka drömma så man til llsut somnar, brukar väl typ...vrda o vända på mig o tilslut somnar jag väl.
Graffare
2005-02-07 13:23
runka,äta spela tibia..sen sover man
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
spelar tetris som en galning....
If we are what we eat, then Im fast and cheap!
Jag brukar kolla på tv, eller skriva, eller typ skissa. =)
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine
Jag kollar på mina simpsonsband som jag redan sett ett par hundra ggr..det somnar man gott till!
Let´s diffuse it, old school!