I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-12-27 16:41

singel?

kan man hata att vara singel eller är de bara att man längtar tillbacka till sitt gamla förhålande?

2004-12-27 16:42
har du precis blivit det lr?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-27 16:42
d finns väl dom som hatar att vara singlar o d finns dom som längtar tbx till ett gammal förhållande. d beror ju på helt klart hur man själv känner.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2004-12-27 16:46
jo jag har presis blivigt singel efter ett förhållande på 4år. och nu vet mitt x inte hur hon vill ha de. om vi ska försöka igen eller inte och de är tiden jag inte vet hur de blir som är värst. har gått runt och inte vet hur de blir i 2månader nu. va ska jag göra?

2004-12-27 16:48
I början (när man precis har gjort slut) så kan d nog va jävligt tungt för att man är van vid att ha ngn vid sin sida så att säga då kan d va jävligt tungt....men i dont know....kan va att man saknar sitt ex, kan vara att man bara är trött på att va ensam..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-27 16:50
jag<3singel, de är ju grymt skönt

2004-12-27 19:06

Är också "nysingel" eller, 20 dagar typ..
Och jag saknar bara min gammla flickvän och det vi hade, att snacka med hon och så vidare, men jag saknar inte själva att vara med hon utan jag vill i så fall mer ha någon annan, nog det som man saknar med efter att man har varit nära en ett bra tag och sen så en dag så är man inte det längre.

http://www.homage.nu/

2004-12-27 21:32
asså ibland får man väl helt enkelt tåla att vara singel.... visst är det jobbigt om ett förhållande tar slut men man lär väl kanske inte hata singellivet...
I Feel High!!

2004-12-28 00:34
Jag hatar att vara singel, är ofta singel faktiskt.. Saknar mitt ez

2004-12-28 00:59
det jobbiga e ju när det blir till en livstil! o man e nästan oförmögen att intergrera nån annan i en "singelliv" så därför förblir man singel...för man kan inte omforma sitt liv till tvåsammheten....lr det kanske bara e jag ...

2004-12-28 04:18
ja tycker fan de e soft o va singel...
lider inget av de.

2004-12-28 04:25
Både för o nackdelar med singel, just nu är det mest nackdelar känns det som för min del. Fan va skönt det är att ha nån man älskar vid sin sida... Saknar det
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2004-12-28 06:12
Jag har vart singel ett bra tag nu, Det är väl okej,
Softa!,..
Toastare

2005-01-03 08:06
Jag har varit singel ett bra tag. Men nu har jag hittat en tjej. Det enda är ju att jag inte kan göra det jag vill. Utan jag måste göra det vi vill göra. :D