Jag har kommit på mig själv..
Jag har kommit på mig själv att jag ALLTID är närvös när jag ringer. Alltså medans tonerna låter. Då blir jag skit närvös av någon anledning. Jag brukar inte tänka på det men sist jag ringde så kom jag på mig att bli mer och mer närvös för varge ton som går. Haha. Skumt som fan tycker jag. :P Har du kommit på dig själv att ha haft någon gammal vana som du inte tänkt på eller dylikt?
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Man blir ju nervös för man vet inte vad man kommer få höra på andra änden luren när dom svarar =) Spännande!
nervös stavas inte närvös. men vad är det du blir nErvös över?
Fucks your life up crew Tjabo!
Hehe. Fan jag är ingen svenska pråfäsår. Hehe, jag har ingenaning över vad jag blir nErvös över faktiskt. Desto fler signaler det går utan att någon svarar desto mer nervös blir jag. Hehe, skit skumt.
Totte2 jag tror du blir nErvös över att du ska sjabbla till det om det är nån annan som svarar t.ex nån annan familje medlem, tjej kompis blabla... du fattar?
Virtual_Sexuality P17 Jo. Det kan vara jäkligt sant faktiskt. Jag har även kommit på mig själv bestämma vad jag ska säga till personen när den svarar. Du kan ha rätt där. *Tummen upp* Har du för dig något konstigt som detta?
Totte2 det är faktiskt så att jag tror min teori stämmer, för jag har själv märkt detta lite, jag vet att min flickväns mamma heter ***** och när jag ringde här om dan så svara hennes mamma, och jag blev helt ställd, eftersom min flickvän brukar svara, jag baa öhh vem har jag kommit till? haha.. sen tänker jag alltid ut också vad man ska säga.. men det blir alltid, hej det är jesper, du har inte blabla möjligtvis inne?
Virtual_Sexuality P17 Exakt samma för mig! Haha. Jag ringde till min flickvän och hennes mor svarade. Jag hade planerat att svara: "Wzuuup!?" eller nånting. Sen när hennes mor svarade så blev jag helt förvånad och sa: "Öööh.. Hej, tja.. Är *min flickas mors namn* hemma? Nej, jag menar.. Ööh. Är Didi hemma?" Då skrattade hon åt mig. Haha, grymt pinsamt.
Totte2 hahah ja det är fett pinsamt.. men ta det med en klackspark.. jag tror du har gett mig telefon fobi, kollar snett på min mobil o ryser hela tiden :/
Virtual_Sexuality P17 Hahahaha. Men så blir det om man kikar i mina trådar. Haha. :P
Totte2 haha, nej det är soft, slipper prata i telefon, sms för mig hädanefter :D..
Virtual_Sexuality P17 Ok. Haha. Det blir billigare också. Du borde tacka mig och sponsra dom pengarna du sprarar på att inte ringa.
C-PEN Ok.. Hehe. Tvärtimot mig alltså. Hehe, låter minst lika jobbigt iaf. :(
Joo.. Visst skulle det kännas bra just nu? :(
Om du blir nervös när någon ringer till dig. Checka detta:
www.whoa.nu
Tott2 du ger alla men :D
Jag gillar inte när folk ringer med oskyddat nr till mig,,, Inte skoj är det..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag blir nervös som en långsvansad katt i ett rum med gungstolar då jag ska presentera någonting för klassen.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Virtual_Sexuality P17 ;) HHakaHG P0 Ok. Haha. Borde det inte vara läskigare när någon ringer med skyddat? :P JockeDread P20 Oooh. Haha, jobbigt läge för dig att jobba som en lurförsäljare. Haha
Virtual_Sexuality P17 Familjemedlem stavas inte familje medlem. SÄRSKRIVNING"!! usch om du har mage att klaga så får du väl fan se till att du kan stava.
visste ni att öl innehåller kvinnliga hormoner??!.... för efter 10-12 öl kan man varken köra bil eller hålla käften
ni är galna allihopa
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
TaNdEm Hahaha. ORD! Och han klaga på min stavning. Muhahah. The_Genius P17 Vad tror du? Haha. Det här är ju fan whoa.
totte. beror inte de på om ni e vänner eller bara vi hörs personer? ja blir enrvös när de e nån ja inte pratat med på telelfon förut. eller pga vissa händelser men de som bortblåst när man börjat snacka..hålelr dock med dej om att de blir pirrigt innan
Femme fatale
Amar F17 Precis. Hehe. Jag har ingenaning om varför men jag blir skit nervös när tonerna går. Och jag lägger inte på luren efter det gått typ 10000toner.
mm, samma här. inte skitnervös. men lite.. sem har jag upptäckt att jag alltid svarar efter minst 2 signaler. väntar om jag har telefonen i närheten...
Främlingar är vänner du inte känner och jag är en fruktansvärt spännande människa.
jonnahonna F24 Ok. Hehe. "Skitnervös" var kanske lite överdrivet. Menmen. Hehe. Men det där att svara efter två signaler är väl en liten "tjej-grej"? Hehe. Eller vad vet jag. Man kan komma på massa konstiga vanor man inte har märkt att man gör. Kul det där.
tjejgrejj? är det? känner ingen som gör det utom jag..
Främlingar är vänner du inte känner och jag är en fruktansvärt spännande människa.
Totte2 P14 Oj nu blev det fel.. Jag blir skraj när någon ringer med skyddat nr.. nu blev det rätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har kommit på mig själv runkat i duchen några ggr.. någon annan som har kommit på sig själv där..
Mac is back
jag har märkt att första gången jag träffar folk, o dom presenterar sig, så lägger jag ALDRIG namnet på minnet..
Soomersault P17 haha samma problem med mig,, jag har så jevla många namn att hålla reda på så att det räcker.. tar tid innan jag lär mig namnen på personer såvida dem inte gör sig igenkända=).. Jag har ett stort umgänge med 2 olika sorters personer.. jag har känt vissa i ett år och mer.. fastat med dem och så.. men det finns vissa personer som jag fortfarande är osäker på namnet, att fråga dem vore ju en skandal.. däremot kan alla namnet på mig,, kanske för att jag är en ända svartskallen i gängen.. nemen typ=).
jonnahonna F24 Haha. Inte? Jag har träffat rätt många tjejer som gör så. :P HHakaHG P0 Haha. Tänkte väl. :P
fan vad jag mår bra
"Your greatest fear is to not be missunderstood"
xdr Skönt att höra att någon gör det. :P
SpråkFel P16 Jäklar.
Jag förstår inte varför det är svårt för vissa att ringa till typ...ja pizzerior eller vad som helst. Bara ringa liksom.
Empire P20 Jag tycker inte det är svårt att bara ringa lixom. Det är när tonerna går som det blir scary. Haha, sjukt.
Jag förstår inte varför det är svårt för vissa att ringa till typ...ja pizzerior eller vad som helst. Bara ringa liksom. Nenene :P Jag tycker det är asjobbigt att ringa faktiskt. :S
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
mephisto P1 Bra! Propps till alla telefon-hatare!
Totte2 P-1 Men vadå tonerna? Skaffa en sladdlös telefon och slå nummret först så slipper du ju. Eller så lägger du bort luren, slår och sen pratar. Mjaaa förstår det inte rikigt asså...
jag blir också skit nervös när jag ringer.. Hatar när man ska ringa nån tjej, sen går signaler efter signaler.. blir mer å mer nervös. tror man blir nervös för dom inte ska svara, känns som bruden typ. "Faan nu ringer den där jäveln, orka svara liksom." fast de inte är så.. hahaha jaja
Telefonskräck. Känner igen mig. Telefoner är satans uppfinning
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
alltså, i grund och botten handlar det ju om att du är osäker i dig själv och bryr dig för mycket om hur personen på andra sidan luren ska uppfatta dig Precis sån är jag. Med allting :S Alltid rädd för att någon som få en konstig uppfattning om mig. Icke bra.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
själv så skiter jag fullständigt i hur folk uppfattar mig men har endå en helt ovettig skräck för att prata i telefon, och att prata med folk jag inte känner...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Empire P20 Haha. Inte dom tonerna. Alltså när man slagit nummret: "Doooooo...... Doooooooo.... Doooooo. *Klick* Hallå?" Haha. Du förstår nog vad jag menar
Kenna_Kaniff F14 Haha. Joo. :p Telefon fobi Like whoa! Vilka joinar? Haha. :P
jonnahonna hela min familj och grannarna och min bästa kompis och hans familj :P
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Kenna_Kaniff F14 Haha. :P TikTak F19 Alltså det är när tonerna går som jag blir nervös. Jag har ingenaning om vaför faktiskt. Det är just dom där satans tonerna som bara blir lääängre och läängre som ger mig spel. Typ
hehe, nervös när jag ringer är nog det sista jag bilr... jobbar som telefonförsäljare! :D
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son
KhrizT P22 Ok. Hahha. Jo, om du skulle haft det kanske det skulle gillas som yrkesskada eller något? :P
Kjellkriminell F16 Haha. Vadådå? :P
det är jag med. även om de bara är till mamma