I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

en galen kväll på krogen

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-12-26 00:28

en galen kväll på krogen

Jag va på personal fest med mitt jobb.. och jag får i mig lite dricka eller ganska mycket... men jag uppträder inte våldsamt eller nåt är sansad å så...

jag och min kompis sitter vid ett bord inne på krogen och så kommer en vakt och säger du ska ut... sen släpar dom ut mig utan att jag vet varför... jag hamnar utan för... och min kompis blir lite små sur och vi börjar argumentera med vakterna (visa bla mitt leg och säger att jag kommer från personalfesten) vilket man antagligen inte bör göra, så dom tar mig och bryter upp mina armar och ställer mig mot väggen med handfängsel... (min kompis släpper den dumma komentaren "bara för att ni är misslyckade inom poliskåren så behöver ni ju inte taut ilskan på oss") sen får jag stå där i typ 30 min å då kommer de en polisbil och hämtar mig.... jag sätts i polisbilen och sen snackar jag vett me polisen lite så dom kör mig till bussstationen... när jag släpps av så inser jag att vakten behöll mitt leg....

så jag går tillbaks frågar efter mitt leg och jag hinner säga typ" har ni mitt leg" innan jag bryts fast igen.. till och med min chef som sett det hela försöker snacka mig ur vakternas handfängsel men exakt samma senario upprepas polisen kommer och jag snackar me dom å hamnar på bussstationen igen...

aja jag tänkte åka hem så jag ringer hem å säger vilken buss jag tar å berättar historein.. så min farrsa bestämmer sig för att komma in och snacka med vakterna... så tredje gången både jag och min farrsa går dit... så min farrsa börjar snacka me dom men sen griper en av vakterna mig igen.. och sätter både mig och min farrsa i en polisbuss som kommer... aja vi lyckas snacka oss ur situationen igen....

varie gång har vakterne vart helt tokiga i huvet och grymt hårdhänta medans poliserna varit schyssta å neutrala... aja

åker hem och inget är som vanligt.. mina föräldrar är lagom glada hehe...

men till grejen, vad har jag gjort för fel i detta senarie?
ville bara skriva av mig...

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...