I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En tisdagkväll-fest

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-12-22 03:08

En tisdagkväll-fest

Jag är ute på en fest med fyra polare. Jag anländer och börjar dansa efter jag fixat in oss. . Det är en fest med lokal och DJ. Hmm, jag glider in och dansar med ett par grabbar som jag stött på förut.. De typ knuffar ut mig och kastar iväg min mössa.. Utan anledning. Jag skiter i dom och dansar själv.. dessa snubbar är invandrare och varför har de något emot mig? Jo, jag är vit. De totalt dissar vita foolks, om det inte är en tjej. . Helt sjukt. Blev så jävla iritterande. Plus att en av de fyra polarna jag är med åker på en smäll på ögat och killen springer ifrån festen direkt efter.. Sedan börjar hans polare hota oss att de ska döda oss om vi rör honom. Vi kom för att ha kul och det här slutar kväll med, helt jävla sjukt. . Någon som mött på Invandrar-rasister som är helt blockat emot vita människor?

We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.