I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det där med integritet typ

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-12-18 12:11

Det där med integritet typ

Såhär ser situationen ut:

Min pojkvän är typ asbra kompis med min bästa kompis pojkvän. Det är rätt bra för vi umgås en del å sådär. Fast grejjen är att min pojkvän och hans kompis pratar väldigt mycket om det mesta. Vi skämtade om det innan att det inte finns typ några hemligheter mellan oss fyra eftersom jag och min kompis pratar om en massa saker som vi sen säger till respektive pojkvänner, sen pratar dom om det osv. På sätt och vis känns det rätt kul men igår berättade min kompis för mig att hon vet hur jag låter. Där anser i alla flal jag att det har gått för långt. min pojkvän har alltså pratat med sin polare om det som i sin tur snackat med sin flickvän. blev rätt lack när jag fick höra det men försökte väl skämta om det som allt annat. Nu kommer frågan till er. Är det jag som är konstig som tycker att det har gått för långt? Det är ju inte så att det är hemligt hur jag låter men för mig handlar det om principen. Lite integritet liksom.
Är det jag som är överkänslig, eller är det de som är extremt öppna?

vet inte om jag förklarat så tydligt, men jag kan förklara bättre om någon vill. orkar bara inte omformulera mig just nu

Så det så!!