I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-12-16 19:45

sjuka tankar!

Ibland brukar jag tänka på saker some sjuka,när jag väl börjat tänka på dom kan jage ente sluta tänka på dom.
Känns lite psykstört...

Bl.a brukar jag tänka siså här: " Tänk om bara jag Existerar,Alla andra människor finns inte...det e lixom bara jag som Ser,känner,upplever och tycker saker...alla andra e bara på låtsas...dom finns ente.Hemska tankar,nu måste jag sluta tänka på detta.Men tänk OM Dom bara e här för att "gud"(ente för att jag e troende på något sätt)Ska kunna se om jag ska till helvetet eller himmlen.Dom e här för att dömma mej!!Just det,Precis så det ligger till.Eller kanske det e tvärtom,Jag e betydelselös och Det e någon annan som ska vägas,mätas och analyseras."

Fattar ni vad jag menar?
Är det bara jag som har så här sjuka tankar?
Om du har någon sjuk tanke(enligt dej då) Skriv ner den..

DISCLAIMER:The above statement is made by Dee,thus nothing in it can be trusted!Dee is in no way responsible for his own or others posts in this forum.Dee is mental, and can´t be held responsible.