I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

man passar alltid i ett fack

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-12-05 22:09

man passar alltid i ett fack

Jag hatar när folk kategoriserar ens problem.
Jag hatar när folk placerar en i fack.
Jag hatar när folk raderar problem genom att mena att det skulle vara något alla gick igenom i en viss ålder. (Grädden på moset är när dom ler)
Hur det än är så är det ändå alltid någon som lyckas placera en i ett bestämt fack. Kan man aldrig få vara en individ?! Kan man aldrig få ha individuella problem?!

2004-12-05 22:11
couldn't agree more.

2004-12-05 22:14
Helt omedvetet sätter jag folk i fack, kan vara för att kunna handskas med dom. T.ex. äldre beter jag mig annorlunda inför än mina allra närmaste vänner.
Men att kategorisera folks problem gör jag inte då jag tror att ett problem för individen kan kännas svårt då personen inte har nåt att jämföra med.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2004-12-05 22:17
tyvärr måste man sätta folk i fack, vi gör det omedvetet, du med.

hatar när folk säger gräddet på moset. gräddet på moset, öhh låter som en gammal tant säger det och på ett sätt så det låter som det kleggar en grädde på moset.... eh tjarå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-05 22:26
haha jag är inte speciellt smart...... .P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-05 22:33
höhöhhhh sneeeela kan du hjälpa mig med läxa ;(

2004-12-05 22:34
indiantjejen

Ja, jag placerar också folk i fack. Men det är det jag ogillar. Egentligen så borde alla se alla som individer, inte grupper. Men det är klart att det är enklast så.. Men vi måste inte göra det.

off: Angående gräddet på moset så menade jag grädden på moset. öh..inte för att det har någon större betydelse..

2004-12-05 22:39
katt_
mm jag förstår, men egentligen, jag gör ju själv det lättare för andra att lägga mig i fack, jag är inte unik, alltså jag klär mig som andra och bla bla. det handlar nog om också att vilja vara en del av någonting, så fackar man till det...
HAHAHHHAAAAAAAA FACKAR TILL DET, fattar ni ;D

hahahahahahhaha haahahah nu skrattar jag på riktigt, så gåre när man sitter vid datorn en hel söndag och försöker skriva om Djibouti.....

2004-12-05 23:52
JAG HAR JÄTTE STORA PROBLEM MED KLÄDER
bara för att jag vet att folk dömmer skit mkt på kläder.
HJÄLP!!!!!!!!!!!
jag vill INTE ha stämpel...................

så när jag går upp på morgonen tänker jag:
ahapp.. hur vill jag bli sedd idag..
så börjar det.. efter TRE timmar så börjar jag bli klar..
kanske..
ibland kan jag komma upp i spinn och bara klä på och klä av mej.. fram å tillbaka. upp och ner.
Jag blir sååååååååå trött!!!!!

Te.x. när jag kliver på bussen så tänker jag vad dom tänker om mej.

-ahapp. hon e fjortis o skiter i skolan.

en annan dag:
-jävla vandal

en helt annan dag:
vem fan tror hon att hon är.. kommer här å ska se rik ut.

OCH SÅ VIDARE.

hmmm.. jag har funderat på om jag e osäker på mej själv. Att jag inte vet vad jag vill.

Men jag tror det handlar om att jag bryr mej skit mkt om va folk tkr och tror om mej. Jag ska passa alla stilar på nå vis...
h j ä l p.
behöver ni funkis så bjinga bilen!

2004-12-06 00:30
katt_ word.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-12-06 15:35
Jag med det är så ytterst kränkande att bli indelad i fack. Okej, det leder ju förståss till att man faktiskt kan bli botad vid eventuell sjukdom, och en massa annat. Vafan kan de inte se att jag inte är cancersjuk utan en individ. Sätta etiketter på en sådär. Okej nu får man strålningsterapi och slipper dö, men fan ta dem ändå! :P
I'm back!

2004-12-06 16:01
Jag sätter folk i fack. Men det beror på att man inte kan bete sig EXAKT som man vill, när man vill. Dock så spelar de facken ingen roll. Bara för min egen skull...
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2004-12-06 16:05
tävr är ju det flästa så tråkiga att det kan placeras i fack så vad fan ska man göra. önskar och hellre fler vetiga människor än mindre fack.

2004-12-06 16:17
Vafan kan de inte se att jag inte är cancersjuk utan en individ. Sätta etiketter på en sådär. Okej nu får man strålningsterapi och slipper dö, men fan ta dem ändå!

Jag tror alla här (?) fattar att det inte var några sjukdomar etc jag snackade om..