I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stort problem (kärlek naturligtvis)

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-12-04 16:43

Stort problem (kärlek naturligtvis)


Jag sitter i en sits jag har väldigt svår att ta mig ur, varje kväll ligger jag i sängen o tänker o det resulterar i att jag får dålig sömn osv osv,

aja, så här är det jag har snart vart ihop med en tjej i 1 år och nu det senaste har vi inte träffats så mkt, för jag går i skola 7 mil ifrån henne o bor 2 mil ifrån henne men jag kommer hem så sent, sen har jag mkt sociala o sånt att fixa, men under dom 2 senaste månader har en annan tjej från staden där jag går i skola sms:at mig o ringer o så, visst det är jättetrevligt, men nu på senaste har vi till och med träffats o fikat o massa, jag känner mig oerhört taskig mot min flickvän, och jag antar att börjar finna tycke för den andre tjejen.


för ett tag sen bråka jag o min flickvän också, och hon sa en del otrevliga saker som fick mig att börja tänka som jag har börjat.
men när jag tänker på att göra slut med min flickvän, så vänds allt och jag mår dåligt av tanken.

detta är invecklat, jag vill inte ha nåns medlidande eller hat om att jag är en dålig pojkvän, jag kan inte styra hur jag känner.
jag vill bara ha lite hjälp om hur jag ska göra.

Fucks your life up crew
Tjabo!