I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-12-02 20:52

Tillit

Vem kan man igentligen lita på?
Visst har man folk man litar på 100%, och det känns bra, men har vi inte alla blivit förrådda av folk vi litat på 100% förr?

Varför är de nua 100%arna trovärdigare än de förra?

Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!
Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!

2004-12-02 21:03
Och hur kan man då fungera i sammspel med andra? Hur kan ett förhållande fungera, vänskapligt eller romantiskt, spelar roll, allt suger
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!

2004-12-03 10:43
Jag håller inte alls med. Jag litar på ca 12 personer tull fullo. Berättar jag något för de så kommer det inte ut. Det vet jag. Visst alla snackar skit om varandra ibland. Men det är en annan sak och bryta ett löfte..vilket ingen av mina 12 närmsta personer har gjort..
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2005-02-27 19:18
broed__ helt rätt typ
DETTAÄRMINSIGNATURDENÄRRIKIGTFETFAKTIST!

2005-02-27 22:11
När vi snackar 110% tillit så är det EN person.
Min mamma.
Hon dör hellre än sårar mig,love u!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-27 22:13
Tillit är bara ett finare ord för att låta sig luras
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-02-27 23:22
När vi snackar 110% tillit så är det EN person.
Min mamma.
Hon dör hellre än sårar mig.

Mitt första word .

Min mamma kan jag offra allt för och jag vet att hon skulle helt utan tvekan göra detsamma för mig.

I´m with stupid--->

2005-02-28 01:33
Jag har 100% tillit till Hammond här på whoa. Vi har känt varandra sen vi var 1, han har aldrig förått mig en enda gång vad jag kan minnas.

2005-02-28 12:11
Jag litar inte ens på mig själv till 100%.

Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.

2005-02-28 13:22
litar på vissa personer för vissa saker, men aldrig någon helt. lr jo, men varit speciellt fall och även fast vi inte är vänner längre så är hemligheterna ändå med oss.
kan lita på en nu till 100%, och det är inte mig själv
We can live today, but we are not promised tomorrow
We can pass away, say goodbye to yesterday.

2005-02-28 14:20
jag litar blint på en enda person. två till skulle möjligen komma in under den kategorien också.
Lugn!

2005-02-28 14:29
sover med pistolen under kuden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-28 16:30
tror inte man kan lita på nån till 100%, och jag säger det inte för att jag är bitter och misstänksam och har blivit sådär riktigt sviken av nån utan bara för att man aldrig kan veta vad som händer. förhoppningsvis blir man inte sviken av sina vänner, sin familj & sin loove, men man kan ju aldrig veta!

2005-02-28 22:48
När jag säger lita 100% Då menar jag att det jag kan förvänta mig av honnom kommer han också kunna leva upp till. Om jag inte tror han skulle kunna klara av en ska så går jag inte på och pepper med - "Lovar du?! Lovar du?!"

2005-02-28 22:52
oh, the bitterness.

klart folk kan svika en, men det betyder inte att jag inte litar på någon, jag tror inte ens liv blir bättre av att man inte litar på någon öht.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-02-28 23:13
Man känner oftast om man kan lite på någon. Sen är det ju olika saker om nån sviker en typ för en skitgrej som att gå ut den kvällen eller liknande än om det skulle handla om något riktigt viktigt. Jag kan lita på 3 personer om det verkligen gäller. Det är 2 gamla kompisar och min pojkvän. Sen hatar jag att lova saker som jag vet att jag inte kan hålla med 100% säkerhet. Hatar när andra gör det också.
Du och dina farsor?