I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det är med att inte göra nåt...

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-11-29 01:53

Det är med att inte göra nåt...

Det är med att inte göra nåt...

Ja nu är det dags att skapa en helt värdelös tråd...eller? Döm själv! :)

Som synes i rubriken... Varför gör man inget? jag borde jobbat idag o går o i förgår o i fre borde jag gott på en fest men pallade inte det heller ....

Och för att slippa ha ångest över att jag inte gör nåt så intalar man sig själv att man ska plugga när man inte går till jobbet o fest...Men gör jag det...Nej! istället sitter man o lalar frqamför datorn eller låter TVn hypnotiserar hjärnan...Och då när man får ångest över att man inte pluggar så intalar man sig själv "det e ju lungt jag ska ju ändå städa, diska o laga fett med matportioner till kommande vecka, då jag ska ta igen allt i plugget + jobba igen ....Men gör man det?...Nej!

O då när man känner att man MÅSTE göra NÅGOT typ läsa en bok om nåt eller bara vara lite kreativ eller vad som helst! ....Vad gör man då? Jo man ringer sina likasinnade slacker polare o kanske men bara kanske om man då orkar så hyr man en film tillsammans...

o så går livet sin lilla gång o man lalar med likt en zombie :)

o Istället för att skärpa till sig så sitter man här o skapar en tråd över fenomenet :P

nån som gör liknade grej... allså ingeting :)