I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Utsatt för otrohet, hur fan ska jag göra?!

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-11-27 13:44

Utsatt för otrohet, hur fan ska jag göra?!


Kort briefing: Har varit tillsammans med min alldeles underbara flickvän i snart två år. Vi har det helt undebart tillsammans, och planerar att flytta ihop inom en inte alltför avlägsen framtid. Jag älskar henne äver allt annat, och hur pretentiöst det är må låta, så är jag säker på att hon är mitt livs kärlek.

Problem is, vi var på studentfest i måndags. Igår när vi satt i bilen på väg för att hyra film för en myskväll, jag kör o hon sitter brevid, brister hon ut i gråt... Jag stannar direkt på en liten sidväg o frågar vad det är... Hon sitter o gråter i 5 min o säger hur fin och underbar jag är, och att hon måste berätta något. En av våra gemensamma vänner hade nämligen kommit fram till henne idag o berättat att han har haft ångest hela veckan, han hade sett min flickvän kyssa en annan kille på festen i måndags. Jag ringde våran vän o frågade vad han hade sett. Det var min flickvän och en annan kille kyssas en eller två gånger när dom dansade...

Hon svär att hon inte kommer ihåg något av det, vilket jag vet är sant, hon hade berättat direkt isåfall... Jag har ömsom storgråtit, ömsom varit förbannad, ömsom kännt att jag förlåter henne... Sitter o gråter när jag skriver det här, men jag måste få några råd. Jag kan inte göra slut med henne. Jag VET att hon ångrar det något gruvligt, hon har redan sagt att hon aldrig mer tänker dricka alkohol, och självklart aldrig göra om det. Jag tror henne. Jag vet att det är sant.

Men hur FAN börjar man lita på någon igen efter något sånt?!