I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kompisar vem är dem egentligen?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-11-19 23:31

kompisar vem är dem egentligen?

när jag gick i högstadiet blev jag vän med en tjej eftersom vi spelade fotboll tillsammans, sen när vi började gymnasiet valde vi samma linje och hamnade i paralellklasserna och nu i tvåan har vi några ämnen tillsammans. Jag har betraktat henne som en av de bästa och närmsta vänner jag haft, hon har varit så klok, omtänksam och mogen (vilket var skönt då jag känner att majoriteten i min ålder är så omogna att det inte går att ha en normal konvers. med dem) men så gjorde hon slut med sin pojkvän och badoom så blev hon värre fjortis än min lillasyrra :S

jag är en person som är väldigt självständig och kan lätt sitta själv hellre än i min kära klass sällskap, men det var ändå skönt att ha henne att diskutera med och nu orkar jag inte med henne mer för sättet hon beter sig på är exakt som alla andra pryliga flickor i min skola...

hehe ville bara skriva av mig lite..:P

Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...