I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inte kunna lita på sin partner

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-11-19 20:42

Inte kunna lita på sin partner


Jag vette fan vad som händer, men jag har stora problem med tillit, att kunna lita helt på någon helt, speciellt om det är någon man älskar som tillexempel en flickvän. Ett exempel skulle kunna vara det extrema svartsjukan och bli fett irriterad när hon tex ska gå ut och festa, eller bli helt ledsen över det faktum att hon ska gå ut. Att känna att man inte har någon kontroll och man inte vet vad som händer, och man blir alltid helt nojig, oavsätt.

Jag undrar bara om det är någon som har liknande problem, vet inte vad jag ska göra riktigt, för det är jävligt lätt att säga "lös det" det funkar inte riktigt så.

Kanske beror det på att man har haft dåliga erfarenheter tidigare och när man släppt kontrollen och givit fullt tillit så har man blivit blåst. Jag vet att man inte ska tillämpa gammla erfarenheter på andra, för människor fungerar olika, men det börjar bli ett stort problem nu, både för mig och för personerna som utsätts.

gah!

It's all alright!