I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Islam och dess hatare

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-11-18 22:45

Islam och dess hatare

Fan..jag visste inte vad jag skulle ha för titel...allt annat vart för långt. Anywho. Det finns en kille på Playahead som har skickat gbinlägg till folk han ej känner och inte vet nåt om .

Det här är det han har skrivit:
"Min vän Jesus var bara en profet och inte Gud som ni kristna påstår. Mohammed var den tredje och siste profeten efter Moses och Jesus. Därför så måste ni kristna inse det och istället för att tillbe en profet, börja tillbe Allah subhano wa taala. Han är den som ska döma er och sänka er livets alla fröjder på domedagen! Det är han som är sanningen och ingen annan....bli muslim så kommer du känna den frihet du saknat hela ditt liv! "

Jag skrev tillbaka till honom och informerade honom att det var väldigt respektlöst och dumt. Att jag var ateist och att han borde ha hänsyn till andra männsikors religioner eller ickereligioner.
Sen kollade jag hans gästbok och han hade inte bara gjort så mot mig..
Dom svar han fick av folk var helt sjuka ( vissa var lite roliga att läsa ändock sjuka) och många var väldigt islamfientliga i deras uttal. Visst kanske de var arga som jag även var men mycket var jävligt onödigt.

Exempel:

"För det första, kolla på din så kallade profet, går och pippar 400 kvinnor , inkl. en 9-åring, snacka om att han var en riktig pedofil.... !!!

Jesus Kristus är bäst!!!
"

"Hahaha snacka om sjuka människor

Vem e Mohammed ?

"En profet ahahah han kunde inte ens läsa eller skrivaa
hahahahahaah såå vad e de du kommer me ??
Å vilkeen frihet skriver du om ...om din mammas eller ahaha
Vilkeeen skääääääääääämmmmmt
HAHAHAAH skaffa dig ett liv :)
"

SNubben jag har den firhet jag behöver .. jag får raka mig och lyssna på musik och se andra tjejers hår .. ni har ingen frihet om er allah dömmer er .. Ni kan inte säga att ni har frihet om ni har en jävla massa grejer som e förbjudet hos er .. tjejer får inte visa håret .. måste ha slöja .. Men om du säger att jesus va profet .. sluta tillbehonom OCH allah .. vi har Jesus Kristus som var GUDS son och de e till honom vi ber .. som sagt tillbaka till era regler .. ni säger att man inte ska va otrogen men ni gifetr er 50 ggr .. ni dömmer ut alla andra religioner ..
om islam va så grymt som du säger så skulle världen se ut som ett spökhus ..

75 % av världen e kristna och de visar på vad meääniskor tror på .. inte mohuammed me balle o grejer .. hahah snubben de e du som ger muslimer dåligt rykte .. de finns muslimer som accepterar andra religioner men du e bara en som inte vet vad har pratar om .. åk tillbaka till saudi arabien eller vart du nu kommer ifrån så kanske du blir uppskattad .. här anses du som en tönt som inte vet han pratar om .. börja äta gris och känns smaken av goood mat .. P:S får du äta på McDonalds .. eller e de förbjudet för att andra människor äter där .. HAHAHAHAH

Din jävla paki ZUBB .. skriv int mer .. vill inte ha nåt me slöjbärande icke rakade människor att göra .. Allla o ZUBBI

haha KALAS ... din lilla kuksugare .. om du har nåt vettigt att skriva så skriv .. annars .. håll dig till Mahmod kuken ! "


För att det inte ska vara nåt missförstånd så är den kursiva texten folk som har svarat honom.

Jag är jävligt chockad över mycket av det folk har skrivit. Visst det var dumt det han skrev men folk har gett sig på religionen istället för honom. Jag visste inte att så många tyckte så. Jag menar ungdomar i Stockholm är ju ganaska integrerade...eller ?
Vad anser ni?

Han heter för övrigt Paki_zut om ni vill kolla själva.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.