I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gör mig till mindre bitch

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-11-04 19:54

Gör mig till mindre bitch

Jag är verkligen världens största bitch.
Varför blir jag så elak när jag är enbart är sårad och frusterad. Alla mina värsta översittartendenser och aaalllt hemskt me mig kommer fram när jag blir sårad.

Vill inte spy ut saker på whoa, men vafan ska man göra för o skärpa sig o släppa taget när man blir sårad, istället för o enbart bli arg?

Jag bara sårar folk i processen...

Ge några tips, konkreta sådana, för att inte hela tiden se besvikelse i hur folk beter sig och bli arg pga det.

Jag kan räkna till tio. men de brukar inte hjälpa, för sen kommer jag in i en second wind.

Ju mer jag bryr mig och gillar ngn, desto me ragata blir jag...ingen annan kan ju göra mig besviken...

känner ngn igen sig?
har ngn tagit sig ur detta...
jag blir verkligen tokig på mig själv.

hur många gånger ska folk behöva göra slut/ sluta umgås/eller ge upp på än innan jag fattar hur jag ska kontrollera vad jag håller på med?

Jag har fått en fruktansvärd ångest pga vad jag sysslar med...och den försöker jag jobba på. men hur kan jag stoppa detta från bli ännu fler ångest moment.


piis


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.