I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Vissa har fan en skada"

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Hangaround

2004-10-23 17:35

"Vissa har fan en skada"

Sa jag igår.

Var på en fest hemma hos en polare. Kom dit vid 2 tiden och festen höll på att gå mot sin slut.
Min kompis som arrangerade festen blev lite irriterad på ett gäng grabbar som satt i köket och förstörde saker och uppförde sig allmänt ohyfsat.

Min vän ber dom att gå,men dom vägrar såklart.
I lägenheten (tidigare varit ett vandrarhem) finns det brandlarm installerade som är kopplade till larmcentralen.
En av dessa grabbar trycker på knappen, och ett larm börjar tjuta ute över hela stan.
Min vän blir med all rätt förbannad. Tar tag i killen och bokstavligen kastar ut honom.

Han ber sedan hans kompisar att gå sin väg. Dom vägrar eftersom dom frågar VARFÖR han slängde ut deras kompis.
Vid detta läge var det bara jag och min vän och en till där,(också min vän). Dom var fem stycken.

Dom börjar provocera min vän,kallar honom saker och vill bara att min vän ska hoppa på dom så dom får ge honom stryk.
Vi stänger dörren men dom öppnar den hela tiden och vill in.
Sedan spårar det ur för min vän som hoppar på en kille som kallat honom allt för känsliga saker.
Jag och min andre vän försöker ingripa men dom andra snubbarna håller i oss och tjatar om att "Det är en mot en för fan". ?!?

Min "boxande" vän är var lite större och lyckas fösa bort honom efter ett tag.
Återigen knuffar vi ut dom men och tjatar om att dom ska gå,och dom svarar med att VI håller dom kvar.

Jag blir så fruktansvärt less på dessa människor som håller på såhär. Ingen respekt alls för folks egendom och talan.
Jag blir så förbannad så fort jag tänker på det att jag bara vill spricka...
Kul för min kompis som får betala för det falska alarmet också. Fyy fan...

'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'
Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994