I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-10-23 06:34

Kärlek?

Undrar om ni verkligen tror på kärleken?
Visst alla vi som har varit kära och älskat trodde på kärleken då.
Men när kärleken dör eller om man själv blir sårad efter en långvarig relation,
hur ska man då tro på kärleken???
Jag har fått ett anorlunda syn på tjejer överhuvudtaget nu,
jag har svårt att lita på dom iaf.

Hur känner ni?
vad tror ni på?
Går livet ut på att hitta den rätta och skaffa barn, en röd volvo och 2-våningshus?
eller går det ut på att få så mycket njutning av livet som möjligt?

I need femine venoms in the system, in order to function in the rhythm

2004-10-23 10:37
Livet går ut på att föra arten vidare. Men skitsamma det som är gött är att röka en banan och bara softa.
"I smacked you moms on her ass, she didn’t get mad,
she turned the other butt, she can even call me dad."
Groupie

2004-10-23 11:20
just nu tror jag inte på nåting, tror att jag ska bli munk å leva i celibat...men det känns som att man hellre vill spendera livet med någon man verkligen älskar, än att hålla på knullar runt och sen stå där själv när man blir lite äldre och inte känner för att ragga längre, och undrar vafan man gjort med sitt liv....
Groupie

2004-10-24 14:16
det är iof sant, jag älskar alla mina bästa polare, min familj å så...så att

2004-10-24 15:58
Kika F0

Smart sakt.
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.

2004-10-26 02:50
har nog samma prob som du kan jag tro, förstår inte hur jag ska kunna lita på nån igen, och hur man hittar nån när man redan älskar någon..
Skribent

2004-10-26 14:29
Jag tror på kärleken, tvåsamheten och kärnfamiljen.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2004-10-26 19:12
Det du frågar om igentligen kanske är om vi tror på äktenskapet?

2004-10-26 20:17
jag tror väl på kärleken även om jag aldrig riktigt fått uppleva den. jag har bara blivit förvirrad än så länge, och blivit lurad på den.

det är alltid svårt att lita på en annan människa, och människans största svaghet är att vi gör misstag och sårar de vi bryr oss om.

jag tror på kärlek mellan två människor, det behöver inte ingå barn, giftermål och en röd volvo.. only the loveee haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-26 20:25
jag tror inte på kärlek. inte besvarad iaf. för de har aldrig hänt mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-26 20:35
"kärlek" är bara en kemisk reaktion som man får när man luktar/känner/ser/osv en annan person och det ger impulser till hjärnan och så skapar den "Kärlek"

HAHA nej jag bara driver..
Klart man tror på kärlek!
kärlek är en del av meningen med livet, sen om den blir besvarad eller inte gör det samma

KÄRLEK MÄÄN DE KALLAS KÄRLEK
digg it

2004-10-27 01:44
Primus

och de tror du att bara hon har sagt? var tror du hon fick de från?
digg it

2004-10-27 22:54
Visst tror jag det finns kärlek. men just nu skulle jag vara fullt nöjd med fru, barn, vovve å volvo och radhus i utkanten av stan... det är iaf, bättre än inget
----------------------------
http://www.ingaklena.se
Skribent

2004-10-28 03:06
subrosa: Du bor i Enköping, FINNS det en utkant av "stan" då? ;P
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2004-10-28 13:02
jag tror alldrig man blir riktigt lycklig utan kärlek.. så: lätt att jag tror på ärlek! :D
 Cara de "yo no fui"

2004-10-28 16:33
ÄgerDig: utkanten är där man har fler än tre kossor på tomten...

----------------------------
http://www.ingaklena.se

2004-11-04 22:10
Kärlek finns! men den är bara tillfällig!

2004-11-04 22:14
Kärlek e skit..
http://www.subfm.com/

2004-11-13 01:23
Svensson-life foe lifeeeeeeeeee...hehe, när man blir runt 30. En dag måste partyt ta slut liksom...vilket party föresten...?
More than words...that´s what we do!!

2004-11-13 23:35
jag tror att du har blivigt dumpad nyderligen . och sen så tror jag på kärleken och sommaren ..
jag är bättre en dig och det vet du FATTA!!! <br> http://www.hemsida.net/uteliggare/ <br>