I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mitt livsbeslut.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-10-03 22:21

Mitt livsbeslut.

Jo, har ju träffat en fin tjej nu i snart 3 månaders period. Det har hänt så mycket under dem perioderna. Vi träffades i nån festival, allt gick rätt kvällen avslutades med kyssar o smek på nå gräspark. Trotsallt man fått jobbat sig fram till kyssen.

Jo allt gick fint i två veckor. Sen en helg så festade hon med sina tjej kompisar... Den kvällen fick jag samtal av henne, vi började snacka tillslut kom hon fram me ord typ "Vad vill du få ut av det här?" Jo självklart vill jag ju jobba mig fram till ett förhållande, men hon var skeptisk till den frågan så allt sket sig och jag mådde skit i typ ett par dar, sen ringde hon upp igen när hon var på fyllan, nu hade hon nämligen ångrat sig vad hon hade sakt. Ok tänkte jag och blev genast på glad humör, men så här har det pågått i 2 månaders period typ, hon har velat fram och tillbaka. Tillslut var jag så osäker på hennes sida att jag måste ta itu med det...

Olyckligtvis så bestämde jag en tid med henne då hon hade mensvecka, iomed att hon hade pms så gav hon mig inte riktiga svar och mest typ att hon tyckte att allt var skit o sånt.

Jag har alltid vetat att hon haft känslor för mig. Hon har aldrig haft kille eller kysst nån tidigare än mig så det kan vara en del av det stora problemet, att hon är osäker så att säga, som hennes syster beskriver iaf.

aja den sista månaden har hon varit framåt driven, tagit intativ och typ kysst mig smekt mig. Hon har börjat känns nåt starkare band mellan oss, det kan jag okså erkänna eftersom vi börjat vara mer med varan. Jag är både vän med hennes bror och syster, så de brukar ge mig tips. Hennes bror har allttid gett mit ett tips och det var nåt i stil " Avakta, ta det lugnt. Hon kommer vilja ha dig ennu mer, jag känner min syster"

Jag lyssnade på hans råd och det verkade fungera. Hennes bror säger att hon börjar snacka mer och mer om mig.

I lördags hade jag fest, hennes bror och mina kompisar inklusive "min" tjej var bjuden. Vi hade roligt o allt, kvällen avslutas med seriöst snack mellan mig och tjejen. Jag sa som jag tyckte och kände, hon sa att vi borde satsa på varan.

aja allt verkar vara på hennes vilkor, men det är bara att aceptera. Vad tror ni? tror ni hon sa så bara för att vara snäll eller? Gillar man nån så tar det inte 2-3månader innan man blir tillsmans. Måste påpeka att vi inte kände varan sen tidiagare

Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.