Utomkroppsupplevelser. något sånt
tja kom bara på en grej när jag läste en annan tråd här, det hände för ett par år sedan när jag var på min första lilla dejt haha. ok, jag gick iallafall på gatan med honom och var jättenervös och blyg och babblade på om massa saker, sedan känner jag plötsligt som om det inte är jag som pratar och att jag typ svävar bredvid oss när vi går, som att jag tittar på mig själv fast ändå inte. det kändes som att gaah jag vet inte vad. jag var jag men det var ändå som att det inte var jag, hmmm flumm. och visst det hade väl inte varit så konstigt om det bara varit så att jag sa saker och sånt som inte kändes som att det var jag? men nu var det också en känsla av att jag gick bredvid oss två och lyssnade, och att det var någon annan som pratade. när det senare gick över (det varade väl typ 10 sek) så kände jag mig skitskum och konstig, hela kroppen kändes fel på något sätt. haha ja.... uh vilka minnen. hmm är det någon som har haft någon liknande känsla? alltså bara som att man på något sätt svävar bort till ett annat ställe, man kan röra på sig o så, prata, men man är på ett annat ställe ungefär, man tittar på sig själv, något sånt.... eller är jag bara riktigt riktigt konstig? haha och nej jag tar/tog inte droger.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|